A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
2007. április 13.
A legfejlettebb az online hirdetések tekintetében Norvégia, Svédország és Nagy-Britannia piaca, ezekben az országokban az internetes reklámköltés aránya már meghaladja a 10 százalékot, Ausztriában például mindössze 1,2 százalékot ér el.
Tavaly a reklámokra fordított kiadások globálisan 6,2 százalékkal nőttek, az idén 5,2 százalékos bővülés várható.
Kapcsolódó cikkek
- 122 millió európai az interneten
- A britek neteznek a legtöbbet
- Cyberbullying: Az új típusú támadás főként a tizenéveseket célozza
- Megduplázódott a rosszindulatú kódok száma
- Nincs megállás: folytatódik a világháló gyors növekedése
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- MySpace-virágzás és a pornóoldalak hanyatlása
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Vint Cerf: Az információ megosztása az igazi hatalom
- Budapesten az internet atyja