Új marketingvezető az AAM-nél
2007. április 12.
Polonkai Emese lett az AAM Vezetői Informatikai Tanácsadó Zrt. marketingvezetője. A szakember az évek során a marketing számos területével foglalkozott, az AAM-hez való csatlakozása előtt a Johnson&Johnson termék-, trade- és key account menedzseri posztját töltötte be.
Az AAM marketingvezetőjeként Polonkai Emese koordinálja ezentúl a vállalat magyarországi és nemzetközi marketingtevékenységét. A szakközgazdász végzettséggel rendelkező szakember több multinacionális cégnél szerzett tapasztalatot, így dolgozott az Olivetti Magyarország, illetve a Hasbro Kelet-Közép-Európa marketingrészlegén.Később a Johnson&Johnsonhoz csatlakozott, ahol 10 éven keresztül foglalkozott márka- és kategóriamenedzsmenttel, piackutatási projektek vezetésével és nemzetközi kiskereskedelmi láncok menedzselésével. A marketing szakember tapasztalatait az AAM nem csupán Magyarországon, de a vállalat nemzetközi terjeszkedése során is hasznosítani fogja.
Polonkai Emese az aktív kikapcsolódás híve, így szabadidejében gyakran kirándul, illetve túrázik férjével és két gyermekével.
Kapcsolódó cikkek
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Peter Löscher a Siemens új elnök-vezérigazgatója
- Új ügyvezető az EMC Magyarországnál
- Új szolgáltatási üzletág vezető a Fujitsu Siemensnél
- Multimédiaigazgatóként folytatja pályafutását a T-Online-nál Koltai Péter
- Visszavonul a PlayStation atyja
- A korrupciós botrány nyomán távozik a Siemens főnöke
- Magyar menedzser sikere az amerikai Avnet-nél