Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
2007. március 26.
A két cég közti együttműködés alapgondolata a Flagnél történt Exact e-Synergy CRM megoldásának bevezetésekor született meg.
Az Exact megoldása hatékony, értékesítést és stratégiát támogató CRM rendszerként épült be a Flag életébe. A profi bevezetés és a vártnak megfelelő működés meggyőzte a Flaget a megoldás piacképességéről és hitelességéről, így magától értetődő volt az értékesítési együttműködés lehetőségének átgondolása.
A Flag portfóliójába a kezdetek óta minőségi és megbízható termékek kerülnek be, amelyek az utóbbi években sorra bővültek emelt szintű és személyre szabott szolgáltatásokkal.
A cég folyamatosan keresi azokat a piaci lehetőségeket, amelyekkel ügyfelei munkáját, főtevékenységét tudja támogatni. Az e-Synergy egy ilyen megoldásnak bizonyult.
Az ügyfeleinknél végzett informatikai auditok lehetőséget nyújtanak arra, hogy feltárjuk az adott cég üzleti folyamatainak hiányosságait. Számos cégnél megfelelő válasz a problémára egy gyorsan testre szabható, rugalmas és könnyen kezelhető, workflow alapú CRM megoldás. Az e-Synergy megfelel ezeknek a kritériumoknak, így egyértelmű volt számunkra, hogy hitelesen tudjuk képviselni ezt a megoldást is ügyfeleinknél – nyilatkozta Kasos Mihály a Flag vezérigazgatója.
A mindkét fél részéről fontosnak tartott vállalati értékek, az egyező üzleti szemlélet, a dinamikus fejlődési célok pozitívan hatottak a tárgyalások kimenetelére: A Flag és az Exact között megszületett az a megállapodás, amelynek révén a Flag hivatalos értékesítési partnere lett ez Exact Magyarország e-Synergy szoftverének.
Kapcsolódó cikkek
- Az Oracle bemutatta az Oracle CRM On Demand 19. verzióját
- Megnyitott a HR és CRM EXPO
- Virtuális HR és CRM kiállítás
- Elérhető a Microsoft Dynamics CRM 2011 ügyfélnél telepített és a Microsoft-partnerek hosting szolgáltatásával kínált verziója
- Microsoft Dynamics CRM Online – ügyfélkezelés a számítási felhőben
- Microsoft Dynamics CRM Online
- Két és fél nap tanulás, szórakozás Tihanyban
- Dynamics CRM 2011
- Web 2.0 a CRM-ben az update software-től
- Online alapú szoftverrendszer megoldás a Kulcs-Softtól