Cisco: új, többhelyszínes virtuális tárgyaló
2007. március 22.
A Cisco az új változat bemutatásával egy időben azt is bejelentette, hogy a Regus csoport, a professzionális irodai szolgáltatások piacvezető szolgáltatója a Cisco technológiáját választotta az első nyilvános TelePresence szolgáltatáshoz.
Több helyszín
A Cisco TelePresence továbbfejlesztésének egyik legfontosabb eredménye, hogy az új változattal több – akár 36 – helyszín egyetlen virtuális tárgyalássá alakítható, így egy gombnyomással tárgyalópartnerek és szakértők ültethetők a képzeletbeli tárgyalóasztal köré azok földrajzi elhelyezkedésétől függetlenül. A felhasználói beállítások függvényében az éppen beszélő résztvevők közeli, illetve az egész helyiséget mutató képpel is megjeleníthetők.
Több szervezet
A bejelentéssel a Cisco a vállalati tűzfalon túlra bővíti ki a TelePresence élményt, hogy a szervezetek az új technológia segítségével vállalatok közötti tárgyalások lebonyolítására is képesek legyenek. Az értékesítő csapat, a vezetőség vagy bármely más alkalmazott az ügyfelekkel és a partnerekkel is éppolyan egyszerűen tud virtuális megbeszéléseket tartani, mint a szervezeten belüli kollégákkal, lerövidítve ezzel a fontos üzleti döntések meghozatalához szükséges időt, és jelentősen csökkentve az érintett felek utazási költségeit.
Több dokumentum, alkalmazás és objektum
Virtuális tárgyalási környezetben az új termékek ismertetésének vagy prezentációk bemutatásának a lehetősége kulcsfontosságú az igazán hatékony tárgyaláshoz. A Cisco új Auto-Collaborate funkciójának köszönhetően a résztvevők a TelePresence tárgyalások során közös munkát támogató eszközökkel – pl. nagyfelbontású dokumentumkamerával vagy laptop csatlakoztatásával – oszthatják meg fájljaikat, dokumentumaikat vagy egyéb anyagaikat. Az egyedülálló Cisco fejlesztés automatikusan, felhasználói beavatkozás nélkül, teljesen plug-and-play módon vetíti a képeket az utolsóként aktivált készülékről a tárgyalásban résztvevő többi helyiségbe.
Ügyfélkezelés több helyszínről
A Cisco TelePresence Virtual Agent megoldás bevezetésével a Cisco ügyfélszolgálati környezetben is használhatóvá teszi a TelePresence szolgáltatást. Ez az új megoldás a Cisco Unified Contact Center Express alkalmazással egyesíti az egyképernyős Cisco TelePresence 1000 szolgáltatást. A hatékonyabb és eredményesebb ügyfélkapcsolattartás érdekében az új megoldás a magas szintű telefonközpont ütemezési lehetőségekkel elérhetővé teszi a képzett értékesítő vagy műszaki személyzet valós idejű, virtuális bevonását a folyamatba. Ezek a szakértők mostantól távoli telephelyekről léphetnek kapcsolatba az ügyféllel anélkül, hogy oda kellene utazniuk hozzá.
A Cisco bejelentette továbbá a H.323 szabványra épülő külső (third-party) videokonferencia megoldások támogatását, amely a Cisco TelePresence szolgáltatás előnyeinek biztosítása mellett teljes mértékben kihasználja a már létező beruházásokat.
Kapcsolódó cikkek
- Cisco: Catalyst 6500 újdonságok
- Vezető hálózati megoldások egy kézből: Cisco-partner lett a NET'54
- Négy év alatt ötszörösére nőhet az IP-forgalom Közép- és Kelet Európában
- Cisco virtuális konferenciatermek az ENSZ koppenhágai konferenciáján
- Videókonferencia tévén keresztül a Cisco-tól
- Teljesen integrált adatközponti környezet a Cisco-tól
- Cisco újdonságok a CES-en
- Médianet: új "médiahálózati" technológiák a Cisco-tól
- Cisco oktatás hálózatban
- A Cisco házhoz viszi az irodát