Kiemelkedő évet zárt a Vatera.hu Kft.
2007. március 13.
A Vatera.hu, Magyarország vezető online aukciós piacterének forgalma rendkívül dinamikus ütemben növekedett 2006-ban is. Az elmúlt évben a weboldal átmenő forgalma megközelítette a 4,9 milliárd forintot. Ez az előző évi 2,7 milliárdos átmenő forgalomhoz képest több, mint 80%-os növekedést jelent. A Vatera.hu felhasználóinak száma jelenleg közel 300.000, míg az oldalon lévő egyedi aukciók száma meghaladja a félmilliót.
A Webaudit által mért oldalletöltések és egyedi látogatók száma is jelentősen nőtt. Az adatok árulkodóak olyan tekintetben is, hogy a Vatera.hu az elmúlt időkben egy közösségi oldal szerepét is betölti – "vaterázni" divat és szórakozás is lett egyben. Egyre többen hódolnak hazánkban ennek a szenvedélynek. A plázák, áruházak unalmas vásárlásának helyét fokozatosan átveszi a sokkal izgalmasabb vaterázás, mely egyszerre jelenti az olcsón vásárlást és az aukciók izgalmát. Érdekes mutató, hogy a Google által publikált adatok szerint 2007. januárban a Vatera volt a 6-ik legnépszerűbb keresési kulcsszó Magyarországon. (Forrás: http://www.google.com/press/intl-zeitgeist.html#hu )
A piactér 2000-ben kezdte meg működését, azzal a céllal, hogy eladók és vevők egymásra találását segítse az interneten keresztül. A piactér felhasználói egyaránt lehetnek a termékek eladói és vevői is. A Vatera.hu ügyfelei lehetnek mind magánszemélyek, mind gazdasági társaságok. A gazdasági társaságok esetében az elfekvő árukészlet gyors és hatékony kiárusítása, illetve költséghatékony webshop üzemeltetése a legjellemzőbb cél. Felhasználók gyakorta értékesítenek használt, megunt termékeket, „ki nem bontott" ajándékokat, de sok gyűjtő (bélyeg, könyv, régiség, stb.) találkozóhelye és fóruma is a Vatera.hu. A weboldal a ritka vagy kedvező árú termékek ideális lelőhelye.
Kapcsolódó cikkek
- Új internetes hírportál indult Békésben
- 118 millió forint veszteséggel zárt a Bookline.hu
- A Vatera a Red Herring 100 Europe díj nyertesei között
- Immola az Index.hu Ingatlan mellékletének adatbázis-szolgáltató partnere
- A YouTube és a Wikipedia is bekerült 2006 legnevesebb márkái közé
- A Sanoma üzemelteti tovább a PDAMánia internetes oldalait
- Adatvédelem: Kupleráj a kémfészekben?
- Kárpátalja a világhálón
- A távközlés transzformációja - avagy kommunikáció különféle képernyőkön
- Megöli a tévét az online video?