Kampányt indít a "szűkszavúság" ellen a legnagyobb orosz mobilcég
2007. március 12.
Az MTS, a legnagyobb orosz mobilszolgáltató a jelenleginél jóval gyakoribb telefonhasználatra szeretné ösztönözni a nyugat-európai társaiknál nagyságrendekkel kevesebbet beszélő és sms-ező hazai felhasználóit.
Garrett Johnston, az MTS marketingigazgatója egy olyan szemléletes példát közölt, melyn szerint míg nyugaton átlag 100-150 sms-t küld egy átlagos felhasználó havonta, Oroszországban ez a szám alig éri el a 10-et. Mindezt azért is fontos kihangsúlyozni, mert miközben a szakemberek és a sajtó nap, mint nap az orosz mobilpiac és főleg az előfizetői létszám látványos növekedéséről számolnak be, ez a tényező nem mindig kap elegendő figyelmet. Johnston szerint látványos javulás az említett mutatókban csak a lakosság kereseteinek és életszínvonalának növekedésével párhuzamosan várható, de azért a szolgáltatóknak is van éppen elég dolguk. Az MTS a maga részéről szolgáltatásainak bővítésével szeretné elérni, hogy ügyfelei többet használják mobiltelefonjukat. Ennek érdekében saját szórakoztató portált indítottak decemberben, amelyről a különböző tartalmak letöltéseinek összértéke ezidáig elérte a 800 ezer dollárt. Emellett a kereskedelmi csatornák minél több elemét szeretnék közvetlen ellenőrzés alá vonni, beleértve például ágazati kiskereskedelmi láncok felvásárlását.
Kapcsolódó cikkek
- mobilEST: teljes programkalauz mobilra
- mobilEST: teljes programkalauz mobilra
- T-Mobile 4G Dimenzió Kocka - Magyarország legnagyobb interaktív LED kockája az Erzsébet téren
- Tovább csökkenhetnek a külföldi telefonálás díjai
- Márciusban indul a Tesco Mobile
- Mobil Weekend: Ismét három napos verseny mobilfejlesztőknek
- A vak emberek sms-írását megkönnyítő okostelefon-alkalmazást fejlesztettek ki
- Mobiltelefonos szolgáltatás cukorbetegek számára
- Januárban csökkent a mobil-előfizetők száma hazánkban
- Jóváhagyta az Európai Parlament a frekvenciákat felszabadító uniós szabályokat