Egyesült Államok: tavaly 34 százalékkal nőttek az online hirdetési kiadások
2007. március 9.
Az eredményeit nemrégiben közzétevő Google tavaly több mint megduplázta nyereségét: adózott eredménye 3,1 milliárd dollárra nőtt 2006-ban a 2005-ös 1,5 milliárd dollár után. Az éves forgalom 10,6 milliárd dollárra bővült a megelőző 6,1 milliárdról.
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft készen áll a reklámpiaci szerepre
- Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac
- Amerikai befektető vásárolja meg a Webreklám.hu-t
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A Google rádiós reklámokat is értékesít
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Termékelhelyezés a digitális technikák segítségével
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Beyoncé reklámozza a Samsung Ultra Music telefonját
- Tovább erősít az Adnetwork