Egyesült Államok: tavaly 34 százalékkal nőttek az online hirdetési kiadások
2007. március 9.
Az eredményeit nemrégiben közzétevő Google tavaly több mint megduplázta nyereségét: adózott eredménye 3,1 milliárd dollárra nőtt 2006-ban a 2005-ös 1,5 milliárd dollár után. Az éves forgalom 10,6 milliárd dollárra bővült a megelőző 6,1 milliárdról.
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft készen áll a reklámpiaci szerepre
 - Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac
 - Amerikai befektető vásárolja meg a Webreklám.hu-t
 - A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
 - A Google rádiós reklámokat is értékesít
 - A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
 - Termékelhelyezés a digitális technikák segítségével
 - Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
 - Beyoncé reklámozza a Samsung Ultra Music telefonját
 - Tovább erősít az Adnetwork
 


