Reklámokra is lehet majd licitálni az eBay-en
2007. március 1.
Az American Association of Advertising Agencies (AAAA) már korábban fontolgatta, hogy átemeli a reklámipart a harmadik évezredbe. Ez a gyakorlatban azt jelentené, hogy nem ügynökségeknél házalnának a vásárlók, hanem központi adatbázisban találnák meg a piacvezető ügynökségeket. Az ötlet logikus továbbvitele, hogy ha már mindez együtt van, akkor miért kellene egyenként megkeresni a forgalmazókat, sokkal ügyfélbarátabb lenne, ha a potenciális vevő az árak és a minőség összehasonlítása után rögtön vásárolhatna is. És itt jön be a képbe az eBay, mint jól bevált kereskedelmi rendszer. A szakértők szerint valóban meglepő, mennyire elavultan működnek a reklámipar egyes részei, így szinte mindenki támogatja az egész rendszer megreformálását. Természetesen a reklámhelyek aukcióra bocsátása elsősorban a nagyobb vállalatokat érinti, de a kisebb cégek számára is eddig elképzelhetetlen lehetőségeket nyit, hogy egyben szolgáltatásokra is lehet majd licitálni, így valóban a legjobbat vehetik meg az ügyfelek, a kialkudott legolcsóbb áron. A gyakorlati megvalósításhoz az eBay még nem közölt konkrét ütemtervet, de vélhetően valamilyen tesztoldal hamarosan megkezdi működését, és azután fokozatosan egyre több területre terjesztik ki az aukciós lehetőségeket.
Kapcsolódó cikkek
- Már szolgáltatásokért is lehet fizetni PayPal-lal
- Már szolgáltatásokért is lehet fizetni PayPal-lal
- Adatközpont-iparági fogalomtárat készített az IVSZ
- Így csábítanak az interneten a szállodák 2012-ben
- Új szolgáltatások és megújult dizájn a Kütyü Magazin weboldalán
- Online borszótár indult
- Közösségi oldal plátói szerelmeseknek
- Megszűnt a Mindennapi.hu keresztény közéleti hírportál
- Körbejárni Stonehenge-t a Google segítségével
- Megújul az Országos Meteorológiai Szolgálat honlapja