BEA-val támogatott e-kereskedelem
2007. március 1.
A BEA Systems elérhetővé tette új, e-kereskedelmi termékét, az AquaLogic Commerce Servicest, mely elsősorban online áruházakat működtető közepes és nagyvállalatok számára kínál megoldást. Az eszközt különösen jól hasznosíthatják a széles termékskálával és nagy ügyfélkörrel rendelkező, valamint rendszereikkel több beszállító és ügyfél alkalmazásához kapcsolódó vállalkozások - adta hírül az Alerant Zrt., a BEA-termékek magyarországi disztribútora.
A BEA e-kereskedelmi eszközének kialakításához stratégiai szövetségre lépett az Elastic Path-tal, és felhasználja annak igen népszerű szoftverét. A több mint száz honlap referenciával rendelkező cég ügyfelei között megtalálható például az Aeroplan vagy a Xerox. A felhasználók elsősorban az eszköz igen fejlett keresési találat optimalizáló tulajdonságát értékelik, valamint azt, hogy az iparág egyik első AJAX-alapú e-kereskedelmi rendszere.A BEA által készített felmérések azt mutatják, hogy a következő két év során az online cégek több mint 58 százaléka fogja tökéletesíteni jelenlegi honlapját, és 22 százaléka vásárol majd új platformot. A többcsatornás értékesítési rendszerrel rendelkező vállalatok 66 százaléka is olyan változtatásokat vezet be jelenleg, melyek segítségével ügyfeleiket szorosabban látókörükbe vonhatják. Ennek érdekében elsősorban négy területre, az értékesítés támogatására, az adatkezelés központosítására, valamint az ügyfél menedzsment és készletgazdálkodási rendszerek átláthatóbbá tételére összpontosítanak.
A BEA AquaLogic Commerce Services funkciói három területet ölelnek fel. Egyrészt a termékek értékesítését támogatják. Az alapfunkciókon kívül az ügyfeleket intuitív bevásárlókosár segíti és a találatok organikus rangsorolása, amivel optimalizálható a keresés.
Az eszköz megoldja az értékesítéshez kapcsolódó belső folyamatok informatikai támogatását is. Karbantartja a termékkatalógust és az ügyfélprofilokat, kezeli a megrendeléseket, segíti a különböző promóciók lebonyolítását, valamint a megtérülés vizsgálatokat.
A szoftver feladatainak harmadik körét az integráció adja. Az áruház értékesítési felülete a segítségével integrálható más, kulcsfontosságú vállalati rendszerrel, mint például a vállalatirányítási (ERP), ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM), üzleti folyamatkezelés, üzleti intelligencia (BPM, BI) és ellátásilánc menedzsment (SCM) alkalmazásokkal.
A BEA AquaLogic Commerce Services most megjelenő verziója integrálható mind a BEA WebLogic Server, mind pedig a BEA WebLogic Portal termékekkel. Későbbi verzióját a BEA AquaLogic Interaction portál is támogatni fogja.
Kapcsolódó cikkek
- Dinamikusan fejlődik az internetes közösségi vásárlás
- 13 stratégia, hogy megtöbbszörözzük weboldalunk látogatottságát
- Webshopban is árul a Lindab
- Több mint egymillió letöltés a Mac App Store áruházból az első napon
- Megkezdte működését az Apple Mac App Store online áruháza
- Növekedtek az e-kereskedelemmel kapcsolatos panaszok
- OVI: napi 3 millió letöltés a Nokia webáruházában
- Új internetes vizuálisszoftver-áruház nyílt
- Az év internetes kereskedőjét keresik
- Chrome-ból elérhető webáruházat nyit a Google