Holnaptól új a T-Mobile szlogenje, és részben az arculata is
2007. február 14.
Február 15-től új szlogen, ezt követően pedig fokozatosan megújuló hirdetések, kiadványok és részben változó vizuális azonosítók erősítik a T-Mobile és több mint 4,4 millió ügyfelének kapcsolatát.
A 11 országban jelenlévő T-Mobile csoport döntésével összhangban a márka 2004-es magyarországi bevezetése óta ez az első, a felhasználók igényeihez és a kommunikáció újdonságaihoz egyaránt igazodó átfogó változás.A T-Mobile arculati megújulásának részeként a „mindig veled” szlogen bevezetésén túl a márka vizuálisan is változik. A hirdetésekben, kiadványokban a hétköznapi embereket és hétköznapok pillanatait idéző képeken túl az azonosítást egy úgynevezett magenta sarok segíti majd. A mobilszolgáltatáson és több millió ügyfelén keresztül a T-Mobile márka a hétköznapok része, így a valóságot közvetíti, valós helyszínek és valós szereplők jelenítik meg a szolgáltató és előfizetőinek még szorosabb kapcsolatát. A külső szemlélő számára további kézzelfogható változást jelent, hogy ezentúl a logó és a szlogen a könnyebb észlelhetőség érdekében a nyomtatott anyagok felső részén jelenik meg.
„A márkát közvetítő azonosítók középpontjába a termék és a szolgáltatások helyett maga az előfizető kerül” – hangsúlyozta Winkler János, a T-Mobile vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- A T-Mobile is idő előtt bevezeti az alacsonyabb roaming díjakat
- Budapest lesz az év első élő, 'electronic beats' zenei programjának házigazdája
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Bonyodalmak a Telenor keleti részesedéseinél
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik