A T-Mobile-nak Európában már több mint 1,1 millió web'n'walk ügyfele van
2007. február 13.
Az új web’n’walk honlap optimális kiindulópontot kínál a netszörfözéshez. Fő szolgáltatásai a Google kereső, egy közvetlen webes beviteli mező és a legjobb mobil webhelyek szerkesztett listája. Vannak prémium szolgáltatások is: ezek skálája a letölthető zenéktől és csengőhangoktól egészen a játékokig és a mobiltévéig terjed.
A web’n’walk sikere nemcsak az optimalizált böngészésnek köszönhető, hanem az internetképes készülékek széles skálájának is. A termékskála a web’n’walk adatkártyától a laptopon, a multimédiás mobiltelefonon és a PDA-kon keresztül egészen a web’n’walk boxokig terjed.
A T-Mobile jelenleg a turbó adat HSDPA-t nyolc hálózaton kínálja Európa-szerte. A korszerű mobilhálózati technológiába tett befektetések révén lehetségessé vált a mobil szélessávú internetezés, ami jótékonyan hat az értékesítési forgalomra. Az elmúlt évben a nyolcszorosára nőtt az adatforgalom, ami a T-Mobile Csoport számára több mint 1 milliárd eurós forgalmat hozott, az SMS-ek nélkül.
Minél gyorsabban éri el a mobilinternet az otthoni internethasználat minőségét a nagy átviteli sebesség és a felhasználóbarát készülékek révén, annál gyorsabban érvényesül az a trend, ami jelenleg mozgatja az iparágat. A Web 2.0 révén a felhasználók túlléphetnek a puszta információszerzés korlátain, a saját készítésű tartalmak, például videmegosztó oldalak, online közösségek és blogok révén. A Web 2.0 és a kapcsolati háló korunk divatos kifejezései, és ez a trend hatalmas potenciált tartogat a mobil piac számára is. A szélessávú mobilinternet elősegíti a spontaneitást és az aktív részvételt. Utazás közben fényképeket készíthetünk, amelyeket megoszthatunk a barátainkkal, vagy akár azonnal betehetjük őket online naplónkba, ami köré virtuális közösséget szervezhetünk. A világháló így olyan platformmá válik, amit munkához és szórakozáshoz is felhasználhatunk.
A T-Mobile arra számít, hogy új szolgáltatási csomagok kerülnek majd a piacra, amelyek egyesítik a jelenleg is kínált ajánlatok előnyeit, és ráadásul utazás közben is elérhető lesznek. Például az ingatlanközvetítők webhelyei online navigációs és térképes honlapokkal kapcsolhatók össze, amelyek nem csak a böngészést, de az ingatlan megkeresését is meg fogják könnyíteni. A T-Mobile várakozásai szerint a Web 2.0 alapvetően megváltoztathatja az internethasználat jelenlegi módját.
Kapcsolódó cikkek
- Még egyszerűbb SMS-ben lottózni
- vidUP: indul a magyar mobilvideo-megosztó portál
- A T-Mobile megkezdte az átállást a 7,2 Mbps sebességre
- MTA és T-Mobile: újabb mobiltársadalom-kutatási kötet
- Domino Friends: 5 T-Mobile-os szám hívható féláron!
- Közösségi portál a Pannontól
- T-Mobile: szélessávú roaming már 21 hálózaton
- Újabb autópálya-matricákat vásárolhatnak mobilon a T-Mobile és a Pannon ügyfelei
- A T-Mobile-nál már elérhető a HSDPA-s Nokia N95
- Az Antenna Hungária és a T-Mobile mobiltelevíziós kísérletet indított