Új noname piaci szereplő szorítja le az LCD-tv árakat
2007. február 12.
A cég vezérigazgatója, Vincent F. Sollitto szerint minden okuk meg van a az elégedettségre, mivel készülékeik minden nagy márka modelljeinél jobban fogytak, maguk mögé utasítva többek között a lendületes reklámkampányt folytató Sonyt is.
Az elemzők szerint már várható volt egy hasonló piaci szereplő megjelenése, és továbbiak feltűnése sem lenne meglepetés. Ez a vásárlók számára azt jelenti, hogy az eddig a számítógép-monitor méretnél nagyobb LCD-khez szükséges technológia birtokában levő nagyok kénytelenek csökkenteni áraikat. A valós tv méretű LCD modellek ára 2006-ban rendkívüli módon esett, annak ellenére, hogy közben a legtöbb készülék HDTV minősítést is szerzett, és hasonló trendre számítanak 2007-ben, nem kevesebb, mint 40 százalékos további csökkenést prognosztizálnak.
Kapcsolódó cikkek
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- DCR: új mérési módszer a monitorok kontrasztarányára
- 143 cm-es LCD tv-k a Computex 2007 kiállításon
- HP HDTV-k közvetlen filmletöltéssel
- Lassan az LG is kihátrál a plazmatévégyártásból
- 22"-es, szélesvásznú Hyundai LCD-k kedvező áron
- Színes e-papír az LG Philipstől
- Nyolcadik generációs Pioneer plazma HD-tévék élethűbb feketével
- A Vista miatt nőhetnek az LCD-árak