Forma 1: Az AT&T Williams fő szponzora a Lenovo lesz
2007. február 11.
A Lenovo, a számítástechnikai iparág egyik vezető vállalata a Forma 1-es világbajnokságban versenyző AT&T Williams csapat szponzora lesz. A Lenovo bejelentésére a csapat 2007-es versenyautójának bemutatásakor, a Williams Oxfordhoz közeli központjában került sor.
A Lenovo számítógépes technológiáját az AT&T Williams csapat mindenféle területen használni fogja, a gyújtásellenőrzéstől a versenyek lebonyolításán át a különböző nyilvántartások vezetéséig, a Lenovo logója pedig előkelő helyre kerül Nico Rosberg és Alexander Wurz 2007-es versenyautóján. "A Lenovo egy olyan nemzetközi technológiai vállalat, amely az innováció elkötelezett híve, így kétségkívül segítségünkre lesz abban, hogy tevékenységünk minden egyes területén sikereket érjünk el" – mondta Frank Williams, az AT&T Williams csapat vezetője. A Forma 1-es csapatok nagyban függnek a számítógépes technológiától. Ismerve a Lenovo asztali számítógépeinek és ThinkPad notebookjainak innovativitását, megbízhatóságát és teljesítményét, meg vagyunk győződve róla, hogy a legjobbal lépünk szövetségre." - mondta Alex Burns, a Williams csapat ügyvezető igazgatója. A Forma 1 adat- és számításigényes sport, a csapatok jelentős figyelmet és összeget fordítanak az innovációra és fejlesztésre, ráadásul erősen függ az információs technológiától. Az informatika megfelelő és hatékony felhasználása kulcsfontosságú része a Williams F1 stratégiájának, és ezen döntések meghatározóak a versenypályán elért sikerekben. Az AT&T Williams-nek nagy teljesítményű és megbízható számítógépekre van szüksége a Lenovo-tól.
Az AT&T Williams csapat tevékenysége minden területén alkalmazza majd a Lenovo számítógépeit, és egy Lenovo notebook szerves részét képezi majd a Forma 1-es autó elrajtoltatásának minden verseny, edzés és tesztelés előtt. A Lenovo számítógépei segítik majd mindazok munkáját, akik az autók fejlesztésével, tesztelésével és gyártásával foglalkoznak. Támogatják majd a sofőröket a köridők kielemzése, a vezetőséget a marketing, a logisztika, az utazások és a versenyek tervezése során, a hálózatokkal, és nyilvántartásokkal kapcsolatos folyamatok, az emberi erőforrások, a pénzügy és a stratégia területén, továbbá az ügyfelekkel, szponzorokkal és beszállítókkal való kapcsolattartásban.
Kapcsolódó cikkek
- Budapest lesz az év első élő, 'electronic beats' zenei programjának házigazdája
- Új ultrahordozható notebookok a Lenovo-tól
- Új notebookok a 2 éves Lenovótól
- Mobil internet a magyar jégkorong-válogatottnak
- Dollármilliárdos Microsoft-Lenovo szoftverüzlet
- A Canon divattervezési kampányt indít
- Az Ügy: A Magyar Telekom a non-profit alapítványokért
- Jótékonysági kerekesszékes kosárlabda verseny
- Magzati szívmonitoring a Pannontól
- Lenovo ThinkPad noteszgépek Intel Santa Rosa platformon