Operabál-szponzor a Samsung
2007. február 11.
A Samsung idén első alkalommal lett a rendezvény főszponzora. A választás kézenfekvő volt: a Samsung a világ egyik legerősebb szórakoztató elektronikai márkájaként elkötelezett híve a kultúrának, a kulturált szórakozásnak.
Ezt támasztja alá az is, hogy 2007-től a Samsung Electronics Magyar Zrt. az Állami Operaház hivatalos elektronikai partnere. Ez utóbbi megállapodás keretében a cég több nagy értékű, 1 méteres képátlójú LCD HD televíziót ad át az Operaháznak.Az idei budapesti Operabálon a Samsung biztosítja a belső információs rendszer és közvetítés vizuáltechnikai hátterét. Ezen túlmenően bemutatják a legújabb Samsung LCD televíziókat a „Mosel” termékcsaládból csakúgy, mint a legújabb képfeldolgozási technológiát, a Blu-ray-t és a Samsung LCD televíziók zászlóshajóját, az LE-46F71B Full HD LCD televíziót.
A kifinomult, minimalista design és a lehető legmagasabb igényeket kielégítő műszaki tartalom precíz ötvözésének eredménye az új LE-46F71B Full HD LCD televízió. A Samsung kifejezetten a Blu-ray technológiára felkészített megjelenítője 1920x1080 pontos felbontással rendelkezik, a 6000:1-es kontrasztarány 500 cd/m2 fényerővel párosulva kristálytiszta, éles képet biztosít.
Két HDMI csatlakozójának köszönhetően egyszerre két lejátszó vagy más jeladó csatlakoztatható a televízióra jelveszteség vagy torzulás nélkül. Az F71 ezen kívül memóriakártya-olvasóval is rendelkezik: három slotja tízféle kártyát fogad (SD/MMC/CF/MD/MS/MSPRO/XD/SM, valamint USB és Magicstor).
A letisztult design, az elegáns csillogó fekete káva és a talpat enyhén megvilágító, derengő kék fény az új Samsung televíziót a szoba ékévé varázsolja. A képernyő természetesen elforgatható, a hangszórót és a kezelőgombokat a szem elől rejtve helyezték el. Így elmondható, hogy ismét a design és a technológia csúcsa egyesül a Samsung LE-46F71B LCD TV-ben.
Kapcsolódó cikkek
- Budapest lesz az év első élő, 'electronic beats' zenei programjának házigazdája
- Mobil internet a magyar jégkorong-válogatottnak
- A Canon divattervezési kampányt indít
- Az Ügy: A Magyar Telekom a non-profit alapítványokért
- Különdíjat adott át a Pannon
- Új, az elektronikus elérésre alapozott stratégiát hirdet az OSZK
- Jótékonysági kerekesszékes kosárlabda verseny
- Magzati szívmonitoring a Pannontól
- Internetet adományoz a Pannon 25 non-profit szervezetnek
- Vlog-futam: videoblog pályázat