Új márkamenedzser a T-Online-nál
2007. február 9.
2007. február 1-jétől Gárdos Beáta tölti be a T-Online tartalomszolgáltatásainak márkamenedzser pozícióját.
A szakember 1993-ban szerzett közgazdász diplomát a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem, Külgazdasági és Marketingkommunikáció szakirányon. 1997 és 2000 között az ELTE Jogi Továbbképző Intézetében folytatott jogi tanulmányokat és szerzett jogi szakokleveles közgazdász végzettséget. 2005 óta a Budapesti Corvinus Egyetemen szociológus-közgazdászképzésben vesz részt. Első munkahelye az Unilever Magyaroszág Kft. volt, ahonnan két év után a Reckitt Benckiser Magyarország Kft-hez került. A háztartási tisztítószerek forgalmazó cégnél eltöltött nyolc év alatt kezdetben brand manager, majd marketing manager pozíciót töltött be. A szakember 2003 óta önálló tanácsadói tevékenységet folytatott stratégiai marketing, kommunikáció és a média területén, ügyfelei között szerepelt az Allianz Hungaria Biztosító, a Magyar Televízió és a Mindentudás Egyeteme. A T-Online Magyarországnál Beáta feladata lesz a márkaépítés, illetve konzekvens márkahasználat kialakítása.Kapcsolódó cikkek
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Peter Löscher a Siemens új elnök-vezérigazgatója
- Új ügyvezető az EMC Magyarországnál
- Új szolgáltatási üzletág vezető a Fujitsu Siemensnél
- Multimédiaigazgatóként folytatja pályafutását a T-Online-nál Koltai Péter
- Visszavonul a PlayStation atyja
- A korrupciós botrány nyomán távozik a Siemens főnöke
- Magyar menedzser sikere az amerikai Avnet-nél