Nyugat-európai adnetworköt szolgál ki az Adverticum
2007. február 2.
Az Adverticum Zrt., Magyarország piacvezető adserver-szolgáltatója, február elsején Münchenben szerződést kötött egy nyugat-európai hirdetési hálózatot építő céggel. Az adnetwork, amelynek hirdetéskiszolgálója mostantól az Adverticum, német, svájci, spanyol, svéd, angol tartalomszolgáltatókból áll össze.
– Az Adverticum adservert Magyarországon már közel félezer site használja, és néhány Magyarországon is érdekelt nemzetközi cég révén vannak partnereink Romániában és Horvátországban is – kommentálta a szerződéskötést Somogyi Endre vezérigazgató-helyettes –, ez az első eset azonban, amikor egy külföldi cég internetes kutakodása nyomán ismeretlenül fordult ajánlatért az Adverticumhoz, majd rövid tárgyalás után – a szoftver-, valamint a szolgáltatás egészének minősége és ára alapján – más ismert hirdetéskiszolgálókkal szemben az Adverticum adservert választotta.A szerződés értelmében az Adverticum adserver-szolgáltatását a németországi cég saját nevén szolgáltatja hazai és külföldi partnereinek, s ez a "white label" konstrukció az oka, hogy a szerződő partner kilétét a felek üzleti titokként kezelik.
Az Adverticum által kiszolgált online hirdetések (adview-k) száma 2005 és 2006 júliusa között egy év alatt megduplázódott, 2006 második felében fél év alatt megháromszorozódott, és 2007 januárjában a havi mennyiség elérte a 10 milliárdot. A gyors növekedésével 2006-ban a Deloitte elismerését is kivívó Adverticum (5. hely a Rising Star kategóriában, 16 ország vállalkozásainak népes mezőnyében) a németországi üzletkötés mellett további partnerekkel is tárgyal, és leányvállalatok alapítását is tervezi több európai országban.
Kapcsolódó cikkek
- Az internetes cenzúra terjedésére figyelmeztet az Amnesty International
- Új internetes hírportál indult Békésben
- Internetes szerzőijog-védelmi szolgáltatást vesz igénybe az AP hírügynökség
- Növekvő netcenzúra világszerte
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Mobil tévézésben még elsők lehetünk
- A digitalizáció esélyt ad az új médiapolitikára
- Kelemen László lett az "Év információbiztonsági újságírója"
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus