Megújult az [origo]
2007. február 2.
Vadonatúj, áttekinthető külsővel és tematikával várja olvasóit január 19-étől az [origo]. Magyarország leglátogatottabb portálja 8 év után az olvasói igényeket és szokásokat a lehető legjobban kiszolgálva, megszokott visszafogott stílusát megtartva új, letisztultabb külalakkal jelent meg. A megújulás a hirdetési felületeket is érintette: az oldalon videóhirdetésre is alkalmas dobozbannerek jelentek meg, miközben lecsökkent a zavaró popup-ok száma.
„Feltörték az [origo]-t?” – olvashatták azok, akik január 19-én az [origo] portálra klikkeltek. Hamar kiderült, hogy természetesen nem erről van szó, hanem az oldal aznaptól teljesen új köntösben jelent meg. Hazánk leglátogatottabb (1,25 millió egyedi látogató naponta) oldalán – a megváltozott külalaknak köszönhetően – egyszerre több témában is betekintés nyerhető az aktuális vezető hírekbe. Az oldal szélesebb és sokkal áttekinthetőbb lett, a megjelenést azonban továbbra is kiegyensúlyozottság és visszafogottság jellemzi. A főoldal tetején elhelyezett rovatfülek – amely forma a rovatokban és a cikkoldalakon is visszaköszön - szintén az egyszerűbb használatot segítik, hiszen csupán egérmozgatással, az oldal elhagyása nélkül megtekinthető az adott rovat vezető híre. Az olvasók tájékozódását segítik az algoritmizált ajánlatok: a legfrissebb mellett a legolvasottabb cikkek listája, a keresztolvasottsági adatok alapján automatikusan keletkező ajánlatok. Az arculatváltással együtt a tévé- és a moziműsor-kereső, a programajánló, a tőzsdei információk és az autós adatbázisok is új formát és kiemeltebb megjelenést kaptak. Lehetőség nyílik továbbá a tartalomba ágyazott videóanyagok felhasználóbarátabb megjelenítésére.
Az [origo] decemberben megújult, és OK.hu néven elindult keresője szintén alkalmazkodik az új megjelenéshez.
Az új külső megalkotásakor az [origo] csapata nem csak az olvasók, hanem a hirdetők szempontjait is figyelembe vette. Így a hírek mellett a hirdetések is jobban elkülönülnek egymástól, figyelemfelkeltőbb helyet kaptak, ami javítja azok eredményességét. Új bannerfelületek jelentek meg, továbbá a nemzetközi online hirdetési trendnek megfelelően újfajta dobozbanner formátumokat vezettek be, amelyekben videóhirdetések elhelyezése is lehetséges.
Mivel a hirdetések hatékonyságát jelentősen csökkenti, ha azok az olvasó számára zavaró formában jelennek meg, az [origo] megújult oldalain sokkal kevesebb lett az oldal mögé és oldalra rányíló (pop under popup/layer) hirdetés.
Az arculatváltást a portál házon belül, alvállalkozó bevonása nélkül végezte.
sajtóközlemény
Kapcsolódó cikkek
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Elindult az online jegyértékesítés a Hegyalja fesztiválra
- Két gigabyte-nyi postafiók minden T-Online netelőfizetőnek
- Új web2 szolgáltatás: Közösségi térkép
- Új internetes hírportál indult Békésben
- Amazon: jogvédelem nélküli zeneletöltő szolgáltatás
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Google: T-elitalálat
- Internetes adóadatbázist nyitott az Európai Bizottság
- MTI-fotók mobiltelefonokra