Minimum, Medium, Extreme, Professional: új UPC internet-portfolió

Jelentősen átalakítja kábeles internet-szolgáltatásának kínálatát márciustól a UPC. Az eddigiek helyébe lépő új csomagok minden árkategóriában lényegesen gyorsabb, a hazai piacon széles körben elérhető legnagyobb le- és feltöltési sebességet biztosítanak, és megszűnnek eddigi adatforgalmi szabályaik is.
Az eddigiek helyébe lépő új, nagyobb teljesítményű csomagokkal jelentősen átalakítja eddigi kábeles internet-szolgáltatásának kínálatát március 1-jétől az UPC Magyarország. Az erről ma tartott sajtótájékoztatón Joe Zuravle vezérigazgató bejelentette, hogy elérték a 200 ezer internet-előfizetői számot. Ugyanakkor a mostani portfolió-átalakítást a hazai cég története eddigi legfontosabbikának ítélte. 2004. közepe óta a mai napig a le-feltöltés sebességét tekintve a chello classic csomag hat- illetve négyszeres, a chello plus csomag pedig nyolc-, illetve négyszeres teljesítmény-növekedést ért el. A négy új csomag (1,2Mb/s, 5 Mb/s, 10 Mb/s és 20Mb/s) még tovább növeli a teljesítményt.

Március 1-jétől a chello light, standard, classic és plus csomagok megszűnnek, helyükbe lépnek ugyanolyan bruttó havidíjért (1 éves hűségnyilatkozattal*) a Minimum (1280/256, 5500* Ft), Medium (5120/768, 7900* Ft), Extreme (10240/1024, 9900* Ft) és Professional (20480/1024, 16900* Ft) csomagok. Vagyis az eddigi letöltési sebességek átlagosan triplázódnak márciustól. A meglévő ügyfeleket a megfelelő új csomagokra, változatlan havidíj mellett automatikusan átkategorizálják. Az új csomagok bevezetése az UPC szolgáltatási területein folyamatosan március 1 és július 1 között megy majd végbe. Áprilistól a cégcsoporthoz tartozó Monortel adsl szolgáltatása is hasonlóképpen átalakul. Egyébként a megújult választék valamennyi csomagjában a szolgáltató eltörli az eddigi adatforgalmi szabályokat.

A kis teljesítményű, betárcsázós internetpiacon egy 128/64 kb/s-os csomag bevezetésével szintén előre lép a UPC. Ezt a meglévő UPC-kábeltelefon előfizetőiknek ajánlják, bruttó 4900 Ft havidíjért.

Zuravle megemlítette, hogy 2006. első tizenegy hónapjában a kábeles internetszolgáltatás 48%-kal, az adsl szolgáltatás pedig 36%-kal növekedett Magyarországon. Az ez időszak alatt belépő új kábeles internet-felhasználók több mint 50%-a UPC-felhasználó.

A Prím Online kérdéseire kapott válaszok a következők. Az új csomagok bevezetése a március-júniusi időszakban folyamatos, valószínűleg a nagyvárosokban kezdik először a kínálatot átalakítani. A UPC szolgáltatási területén majdnem 100%-os már az új, kombinált pc-s/telefonos modemre való átállítás, ez mintegy 17 ezer előfizetőt érint. 
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció