A GSM telefonok is az üzleti kommunikációs rendszerek integrált részesei lehetnek
2007. január 23.
További kihívást jelent olyan, a kommunikációt segítő alkalmazások fejlesztése, melyek akár egy SIM kártyán is képesek működni. Ilyen alkalmazás az Alcatel „Cellular Extension” (ACE) megoldása, mely biztosítja a GSM telefonok használói számára azt a komfort fokozatot, ami eddig csak DECT rendszerek bevezetésével volt lehetséges. Fenti megoldást Magyarországon elsőként a NextiraOne Magyarország Kft. tesztelte és illesztette a hazai alkalmazási környezetbe.
Az Alcatel OmniPCX Enterprise alatt működő megoldás biztosítja, hogy mobil környezetben, a GSM telefon menüvezérelt alkalmazásából érhetjük el a különböző – irodai használat során már jól megszokott - alközponti szolgáltatásokat, például a belső hangpostaszolgáltatás elérését, a hívás átirányítást és továbbkapcsolást, vagy akár a telefonkonferencia-szervezést. A SIM kártyára feltöltött szoftver segítségével ezek az új funkciók elősegítik a munkahelyen belüli és kívüli mobilitást egyaránt.
Kapcsolódó cikkek
- Romániában nyitott irodát a NextiraOne
- 1 millió bázisállomás az Ericssontól
- Nyilvános meghallgatás a 2008-ban lejáró GSM-koncessziók miatt
- Változik a contact centerek vállalati szerepe
- Siemens: biometrikus infrastruktúra Svájcban, GSM hálózatbővítés Maliban
- GPS alapú, elektronikus útdíjfizetési megoldás Magyarországon
- 3G funkciók 2G mobilhálózatokon?
- Egyre könnyebb a védekezés a vállalati belső adathalászok ellen
- Gold Partner lett a NextiraOne
- 3GSM: Barcelona újra várja a mobilvilágot