Az egyik legismertebb amerikai szolgáltató-márka eltűnése kezdődik meg, a tulajdonos AT&T óriásvállalat úgy döntött, hogy saját nevét tolja előtérbe.
A Cingular igen sikeres vállalat volt, ám ennek hátterében egy meglehetősen zavaros történet húzódik meg. A cég megszületésénél jelen volt az AT&T és egy külön mobil irányultságú cégrészt, az AT&T Wireless-t hozta létre. Ezt vásárolta fel az SBC és a BellSouth közti együttműködésből létrejött Cingular Wireless LLC. Ekkor született meg a valódi Cingular, és szűnt meg az AT&T Wireless márka. Eddig egyszerű lenne, ám az SBC felvásárolta az AT&T-t, és megtartotta a márkanevet a földi vezetékes szolgáltatásokra. Igen ám, de az AT&T, melyről ne felejtsük el, hogy éppen az SBC tulajdonában van, megvette a BellSouth-ot, aki ugyebár résztulajdonos volt az ex- AT&T Wireless, alias Cingularban. A lényeg tehát az, hogy az SBC és a BellSouth által birtokolt Cingular jelenleg éppen az AT&T tulajdonában van, így elszánták magukat egy arculat és névváltásra. Jó kérdés, hogy ez valóban előnyös lépés-e, különösen egy ilyen változékony tulajdonosi struktúrában, és azt se felejtsük el, hogy a Cingular egy igen sikeres márkanév az amerikai piacon.