Új marketing vezérigazgató-helyettes a T-Online-nál
2007. január 5.
Két év után, szerződése lejártával, közös megegyezéssel távozik Záprel Zsolt marketing vezérigazgató-helyettes a T-Online Magyarországtól.
A marketing, a piackutatás és a kereskedelem területén is jártas szakember kiemelkedő érdemeket szerzett az elmúlt esztendők szélessávú programjának teljesítésében és a T-Online piacrészesedésének megszilárdításában. 2006-ban az ő közvetlen irányításával sikerült bevezetni Magyarországon elsőként az IPTV szolgáltatást, a T-Home Tv-t. Záprel Zsolt továbbra sem kíván elszakadni szakmájától.Munkáját 2007. január 1-től, az értékesítési vezérigazgató-helyettesi feladatai mellett, megbízott marketing vezérigazgató-helyettesként Horváth János veszi át, aki – mielőtt 2006. szeptember 1-én a T-Online Magyarországhoz került – a Price Waterhouse Budapest Kft-nél, valamint a Citibank Rt-nél dolgozott különböző, üzleti, marketing és értékesítési területeken. A szakember 1996-ban diplomázott a Külkereskedelmi Főiskola nemzetközi marketingkommunikáció szakán, ezt követően az IMC Graduate School of Business and Weatherhead School of Management nemzetközi MBA kurzusát végezte el. Jelenleg a University of Chicago Graduate School of Business Executive MBA programjának hallgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Peter Löscher a Siemens új elnök-vezérigazgatója
- Új ügyvezető az EMC Magyarországnál
- Új szolgáltatási üzletág vezető a Fujitsu Siemensnél
- Multimédiaigazgatóként folytatja pályafutását a T-Online-nál Koltai Péter
- Visszavonul a PlayStation atyja
- A korrupciós botrány nyomán távozik a Siemens főnöke
- Magyar menedzser sikere az amerikai Avnet-nél