Arcanian Consulting: Az első hazai "Google AdWords Qualified" cég
2006. december 13.
Magyarországon elsőként szerezte meg a Google hivatalos kereső-specialista minősítését az Arcanian Consulting, az Arcus Interactive Group tagja. A világ első számú keresőrendszere által kiadott Google „AdWords Qualified Company” minősítés szerint az Arcanian Consulting professzionális módon tervez és kezel Google AdWords kulcsszavas keresőkampányokat, és nemzetközi szinten ismeri a rendszert, illetve a benne rejlő marketing-lehetőségeket.
Ügyfeleik számára testhossznyi előnyt jelent versenytársaikkal szemben az Arcanian által nyújtott, világszínvonalú stratégiai tanácsadás. Értékes potenciális látogatókat jelent weboldalaikon az immár a Google által is értékelt keresőmarketing-szolgáltatás. Az elismerést nemcsak a két vezető tanácsadó, Fazakas László és Sebestyén Anna személyes minősítésével (AdWords Qualified Individual), hanem a Google hirdetési rendszerében az Arcanian által sikeresen kezelt keresőkampányokkal is igazolni tudják.„Ami Google, ami keresőkampány, ami marketing, ami testreszabott ügyfélszolgálat, az nálunk egy helyen van. Google keresőkampány ismereteinket a Google most hivatalosan is elismerte, versenyképes marketing és ügyfél-kapcsolattartási szolgáltatásainkat pedig az állandó és visszatérő partnercégek ismerik el.” – olvasható az ügynökség weboldalán található blogbejegyzésben.
A friss vizsgával rendelkező keresőmarketing ügynökség olyan, a hazai piacon még nem használatos eszközök értékeivel és alkalmazási lehetőségével is tisztában van, mint például a mobiltelefonos Google hirdetések. Kiváló befektetési megtérülést hozó megoldásaik profizmusát nemcsak az Arcanian visszatérő ügyfelei, hanem a Google is magasra értékeli.
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Átalakított univerzális Google kereső
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- LinkHáz.hu - ingyenes linkcsere-rendszer!
- Vita a Vodafone marketingjéről
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A Google 3,1 milliárd dollárért felvásárolja a DoubleClicket
- Fényes jövő áll a keresőmarketing előtt
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac