Árukeresővel milliókat takaríthatunk meg
2006. december 15.
Az arukereso.hu - online vásárlási kalauz - ingyen nyújt segítséget az ünnepi rohanásban, az előnyösnek mondott ajánlatok közül a valóban „kihagyhatatlan” kiválasztásában, 4 millió termék közt böngészve.
Használatával 15-20%-os megtakarítást érhetnek el a felhasználók, alapul véve a nagy – általános illetve műszaki - bevásárlóközpontok karácsonyi akciós újságjaiban meghirdetett árakat. Ez 20-30 ezer Forintot is jelenthet a karácsonyi vásárlás alkalmával egy átlagos magyar családnak. Az arukereso.hu nem csak internetes, hanem hagyományos boltok kínálatát is tartalmazza. Így azoknak is kínál lehetőséget, akik nem az interneten keresztül akarnak vásárolni, csak információt gyűjtenek.Az érdeklődő az árukeresőn akár konkrét termékre, gyártóra keresve, akár 900 kategóriában böngészve választhatja ki a legolcsóbb terméket. Az ár mellett a boltok kiszolgálási minőségégét is összehasonlíthatja, az oldalon megjelenő vásárlói véleményeknek köszönhetően. A boltok - tudatában a potenciális vásárlóerőnek - folyamatosan figyelemmel kísérik a róluk megjelenő értékeléseket, hogy jövőben még több vevőjük legyen elégedett.
arukereso.hu
Az arukereso.hu hazánk leglátogatottabb internetes vásárlási kalauza, folyamatosan frissülő termékkínálattal.
A szolgáltatás jelenleg 7 országban (Csehország, Szlovákia, Románia, Bulgária, Törökország, Oroszország és Magyarország) érhető el és több, mint 4 millió terméket tesz elérhetővé kategorizálva. A magyar vásárlók, több mint félmillió termék árát és tulajdonságait hasonlíthatják össze, de ugyanitt a többi ország árait is figyelemmel kísérhetik.
Az oldal 3 éve kezdte meg működését hazánkban, saját fejlesztésű szoftverre alapozva. A külföldi tulajdonú arukereso.hu-t magyar menedzsment vezeti, magyarországi központtal üzemel, innen szolgálja ki mind a hét ország infrastruktúráját.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Elindult az online jegyértékesítés a Hegyalja fesztiválra
- Két gigabyte-nyi postafiók minden T-Online netelőfizetőnek
- Új web2 szolgáltatás: Közösségi térkép
- Új internetes hírportál indult Békésben
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Amazon: jogvédelem nélküli zeneletöltő szolgáltatás
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus