Xerox technológia a Raiffeisennél

A Raiffeisen International Group és a Xerox regionális szintű keretszerződést írt alá, amelynek részeként Magyarországon is a Xerox szállítja és üzemelteti az elkövetkezendő öt évben a bank teljes dokumentumkezeléséhez szükséges berendezésparkot.
A Raiffeisen Bank ausztriai képviseletének a Xerox már korábban is értékesített eszközöket. Ez a sikeres együttműködés volt a háttere a regionális outsourcing projekt elindításának. A megállapodásban kulcsszerepe volt a Xerox Magyarország Kft. és a Raiffeisen Bank Zrt. által közösen elkészített, testreszabott dokumentumkezelési modellnek, amely a regionális szintű projekt sikerét biztosította. Ennek a költséghatékonyan működő, optimalizált géppark modellnek a kidolgozását egy eszközállomány felmérés és egy teljeskörű költségelemzés előzte meg.

A tevékenység-kihelyezési szolgáltatás keretein belül a Xerox új multifunkciós eszközöket, lézernyomtatókat és egyéb speciális alkalmazásokhoz szükséges eszközöket szállít a Raiffeisen Banknak. Az optimalizált gépparkot a Xerox márkafüggetlenül üzemelteti, tehát csupán azokat a berendezéseket cseréli le, amelyeket gazdaságossági szempontok indokoltak, vagy amelyek üzemeltetése és használata rontja a dokumentumkezelés hatékonyságát.

A vállalat annak érdekében, hogy a legmagasabb rendelkezésre állást biztosítsa a banki felhasználók számára, üzembe helyezte a Xerox Office Services 4.1 eszközmenedzsment rendszert.

A Xerox az elkövetkezendő öt évben ellátja a Raiffeisen Bank gépparkjának folyamatos felügyeletét, annak változásokat követő optimalizációját, valamint helpkdesket és központi sokszorosítót működtet helyszíni operátorok segítségével.
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció