NextiraOne: megoldás GSM telefonok üzleti kommunikációs rendszerbe integrálására
2006. december 1.
A NextiraOne Magyarország a Mobil Show 2006 helyszínén ma tartott sajtótájékoztatóján Vas István, a kft. kereskedelmi támogató mérnöke bejelentette, cége tesztelte és a hazai vállalati rendszerbe illesztette az Alcatel Cellular Extension (ACE) IP kommunikációs szerverszolgáltatását.
A megoldás műszaki hátterét a GSM technológiában és az Alcatel OmniPCX Enterprise rendszerekben rejlő lehetőségek biztosítják. Az üzleti kommunikációs rendszerbe integrálandó GSM telefonokba (a SIM Application Toolkit technológia alapján feltöltött) speciális SIM-kártyát kell helyezni. A SIM-en tárolt parancskészlet a mobil típusától és a hálózattól függetlenül egy menürendszert vezérel a telefonon. A speciális SIM-kártya az ezt szolgáltatást támogató mobilszolgáltató(k)tól szerezhető be. Az OmniPCX Enterprise alatt működő megoldással mobilkörnyezetben, a (bármely típusú) GSM telefon menüvezérelt alkalmazásából érhetjük el a különböző alközponti (pl. belső hangposta, hívásátirányítás, továbbkapcsolás, telekonferencia stb.) szolgáltatásokat. A SIM-kártyára feltöltött szoftver segítségével ezek az új funkciók a munkahelyen belüli és kívüli mobilitást egyaránt elősegítik. Az egyetlen hívószámmal működő integrált megoldással a felhasználó dönti el, hogy az egyszerre csörgő irodai vezetékes és a mobiltelefonja közül melyiken kívánja lefolytatni a beszélgetést. Vas szerint az Alcatel rendszer alapú szolgáltatás gyors sikert arathat az irodától gyakran távol lévő ügyfelek körében, mivel olyan magas szintű komfortfokozatot biztosít, amely eddig csak a DECT típusú rendszerekkel volt lehetséges
Kapcsolódó cikkek
- Romániában nyitott irodát a NextiraOne
- Változik a contact centerek vállalati szerepe
- Egyre könnyebb a védekezés a vállalati belső adathalászok ellen
- Gold Partner lett a NextiraOne
- A GSM telefonok is az üzleti kommunikációs rendszerek integrált részesei lehetnek
- VoIP és IPC a hazai vállalati telefóniában
- Továbbfejlesztette call centerét a Budapest Bank
- IP alapú Call Center a Volksbanknál
- NextiraOne Magyarország-McAfee: biztonságos államigazgatási intézmények
- A NextiraOne kinevezte új európai vezérigazgatóját