A Praktiker beszállt az e-kereskedelembe
2006. november 22.
A barkácsáruház-lánc online rendszere, melynek kapuja a cég website-járól nyílik, teljes mértékben hazai Praktiker-fejlesztés, belső programozók munkája. Emiatt a német Praktiker konszern magyar leányvállalatának internetes tapasztalatai és teszteredményei döntően befolyásolni fogják, hogy a Magyarországon kívüli – köztük a németországi – barkácsáruházak milyen módon és mikor vezetik be online szolgáltatásaikat. Az IT-fejlesztések következő állomása az lesz, amikor a hazai Praktiker áruházakban a cég website-jára mutató internetes terminálokat állítanak fel, hogy a vásárlók az értékesítési helyeken ne csupán a hagyományos reklámeszközökre és eladókra támaszkodhassanak, amikor információkat keresnek a termékekről és szolgáltatásokról. A pénztárzónákban pedig a magyar kiskereskedelemben eddig még nem használt, érintőképernyős kasszákat fognak beszerelni a gyorsabb kiszolgálás és megbízható áruellenőrzés érdekékben. Érintőképernyős gyorskasszákat már jelenleg is tesztelnek nyolc hazai Praktiker áruházban.
Kapcsolódó cikkek
- Csak bátran, de óvatosan!
- SzEK-konferencia az elektronikus kereskedelemről
- E-kereskedelmi rekord
- A hatékony csalásmegelőző intézkedések növelték az e-kereskedelem elfogadottságát
- Internetes kulcsszavak: biztonság és bizalom
- A TDC e-kereső szolgáltatással segíti a hongkongi kereskedelmi kapcsolatok kiépítését
- Az év internetes kereskedője: Bookline.hu
- Egyre több cég vesz részt az e-kereskedelemben
- Biztonsági félelmek miatt visszaesés várható az elektronikus kereskedelemben
- Magyarországról is lehet PayPallal fizetni