IND Group: iráni üzlet, magyar siker
2006. november 20.

Az Iránban több mint 2000 fiókot működtető, 10 milliót is meghaladó lakossági ügyféllel rendelkező Tejarat Bank e-banking szolgáltatás bevezetésével szeretné erősíteni pozícióját a piacon.
A bank számítástechnikai divíziója a pályázatot elnyerő IND Group-pal és a Saba Pardazesh Ltd-vel együttműködve hozza létre a lakossági internet banki szolgáltatás technológiai hátterét. Az IND szoftvereinek használatával az iráni bank a jövőben az összes csatornájának menedzselését kívánja megoldani.
Az IND már eddig is több e-banking megoldást szállított a közel-keleti régió bankjai számára, s menedzsmentje szerint a Tejarat Bank megbízásával jó úton halad afelé, hogy a térség vezető banki front-office technológia szállítójává váljanak.
A mostani projekt első fázisban az úgynevezett student account system készül el, amely az egyetemi hallgatók által elérhető on-line számlacsomagok internetes kiszolgálását teszi lehetővé. Ez a rendszer várhatóan 2007 első negyedévére készül el.
Az IND Group értékesítésének nettó árbevétele 2005-ben megközelítette a 2 milliárd forintot, azaz a 7,5 millió eurót. Ez mintegy a duplája volt az előző évinek. A csoport irodát működtet Miskolcon, Budapesten, Stuttgartban, Bécsben és Münchenben. A cég alkalmazottainak száma 130.
Az iráni projekt értékének nagyságára a cégnél nem kívántak válaszolni. Az MTI információi szerint az üzlet értéke meghaladja a 0,5 milliárd forintot.
Kapcsolódó cikkek
- A NORG fejleszt az MFB-nél
- Az Espirit az SAP-t választotta
- Alerant: globális erőforrás menedzsment rendszer az AstraZenecánál
- A CODA gépjármű-aukciós házzal lép szerződésre
- Új rendszer-menedzsment eszköz a Delltől
- Ötödször a CeBiten a banki technológia magyar specialistája
- BorsodChem: Nagyszabású informatikai fejlesztés a HP segítségével
- Hosszú távú HP-Richter együttműködés
- Alerant: alkalmazásintegrációs megoldás a T-Mobile Magyarországnál
- Synergon: A VÁTI Kht. informatikai alapinfrastruktúrája MS platformon