Nehézkesen indul a Zune világhódító, iPod-ölő útjára
2006. november 15.
Eddig sokat lehetett hallani/olvasni a Microsoft iPod-gyilkos készülékéről, azonban most megjelent a Zune a kereskedelmi forgalomban is. Az első visszajelzések alapján azonban nem özönlötték el az üzleteket a redmondi médialejátszóra vágyó vásárlók.
A keddi napon több mint 30.000 kereskedő kezdte meg a Zune árusítását, azonban sehol sem lehetett észlelni a boltok előtt kígyózó sorokat, mint ahogyan arra példa volt az Xbox 360-as debütálásakor, illetve a múlt héten megjelenő PlayStation 3 esetében. Az AFP hírügynökség tudósítója betért egy New York-i szaküzletbe, ahol megkérdezésére a részlegvezető azt nyilatkozta, hogy csupán pár darab Microsoft-lejátszót sikerült addig értékesíteniük, és véleménye szerint zárásig körülbelül húsz készülék talál majd gazdára. A San Fransico-i lapok is arról számoltak be, hogy igencsak nehézkesen indul a Zune világhódító, iPod-ölő útjára, ugyanis az egyik ottani bevásárlóközpontban délutánig mindössze egyetlenegy készüléket adtak el.Ugyan a 30 GByte-os Microsoft-termék 250 dollárba kerül, akárcsak egy hasonló iPod, és azzal szemben FM-rádió, valamint vezeték nélküli kapcsolat gazdagítja annak felszereltségét, számos kritikusa a készüléknek azon a véleményen van, hogy a Zune nem jelent konkurenciát a Apple-lejátszó számára.
Kapcsolódó cikkek
- Négy kritikus javítás kiadására készül a Microsoft
- Emberközpontú üzleti rendszerek dinamikus informatikai környezetben
- Szeptember 17-én dől el a Microsoft-EU per
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- Csak jövőre jön Európába a Zune
- Bizonytalan európai Zune-premier
- Átértelmezi az asztali PC fogalmát a Microsoft
- Egymillió eladott Zune
- Big Brother szoftvert barkácsol a Microsoft
- A Microsoft készen áll a reklámpiaci szerepre