Üzleti Etikai Díjban részesült a Pannon
2006. november 9.
A multinacionális nagyvállalatok kategóriájában a Pannon nyerte el a Budapest Klub Alapítvány és a Piac és Profit üzleti magazin által alapított Üzleti Etikai Díjat. A díjjal a Pannon alkalmazottaival, ügyfeleivel, üzleti partnereivel és a környezettel szemben tanúsított etikus magatartását és társadalmi felelősségvállalási tevékenységét ismerték el. A zsűri értékelése alapján a Pannon üzleti életben mutatott magatartása a gazdasági élet szereplői számára követendő példa.
„A Pannon 3 milliós ügyfélköre révén gyakorlatilag minden magyarországi családdal kapcsolatban áll, ezért társadalmi felelősségvállalásának is kiterjedtnek, átfogónak kell lennie” – mondta Drozdy Győző, a Pannon vezérigazgató-helyettese. „Felelős működésünk fő motívuma a fenntarthatóság, vagyis a gazdasági, társadalmi és környezetei szempontok összehangolása. A Pannon, mint a norvég Telenor leányvállalata, annak etikai előírásait alkalmazza Magyarországon és az anyavállalat nemzetközi léptékben is kiemelkedő társadalmi felelősségvállalási programjának tapasztalataira épít” – tette hozzá.A magyarországi díjakat immár hetedik éve osztja ki a Piac és Profit magazin a hazai vállalatok körében.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarország legkorszerűbb munkahelyét építi a Pannon
- A Pannon bevétele 1,426 milliárddal haladta meg a tavalyit
- Gyakornoki programot indít a Pannon
- Újabb Pannon példaképek
- Új kereskedelmi igazgató a Pannon élén
- Pannon: 224 ezer új előfizető 2006-ban
- Dr. Majorosi Emese a Pannon Sajtó- és Információs Igazgatóságának új vezetője
- GVH: 16 milliós bírság a Pannonnak
- Üzleti Etikai Díj 2006
- Pannon: 143 milliárd bevétel, több előfizető