Médiavásárlásra szakosodott online piactér jött létre
2006. október 31.
Elindult Magyarország első, valamennyi médiatípust lefedő, kizárólag a médiavásárlásra specializálódott online piactere - közölte az oldalt üzemeltető Mediaoutlet Kft..
Az internetes oldalon a médiatulajdonosok az utolsó percben is szabadon maradt, értékesítésre váró felületek paramétereit hirdethetik meg. Az árak értelemszerűen gyakran jóval kedvezőbbek az eredetileg meghirdetett tarifáknál, és mód nyílik egyedi megjelenési lehetőségek megvásárlására is.Az oldal a reklámpiac azon hirdetői csoportjainak igényét is igyekszik kiszolgálni, akik a médiatervezést és vásárlást maguk intézik, de a médiaajánlatok nem minden esetben jutottak el hozzájuk. Az új médiafelület újabb kampányötleteket is generálhat, de a szűkebb célcsoportok elérése is hatékonyan valósulhat meg segítségével.
A közlés szerint világszerte egyre jelentősebb az igény, hogy a médiavásárlás is az interneten keresztül történhessen. Példaként említik, hogy a módszer már igen elterjedt az Egyesült Államokban, ahol a rádiós piacon, és az egyes célcsoportokat elérő médiacsatornákra fókuszáló oldalak már sikeresen működnek.
A Mediaoutlet Kft. szerint az oldal felgyorsítja és leegyszerűsíti a médiafelülettel kapcsolatos adás-vétel folyamatát.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Elindult az online jegyértékesítés a Hegyalja fesztiválra
- Két gigabyte-nyi postafiók minden T-Online netelőfizetőnek
- Az internetes cenzúra terjedésére figyelmeztet az Amnesty International
- Új web2 szolgáltatás: Közösségi térkép
- Új internetes hírportál indult Békésben
- Internetes szerzőijog-védelmi szolgáltatást vesz igénybe az AP hírügynökség
- Növekvő netcenzúra világszerte
- Amazon: jogvédelem nélküli zeneletöltő szolgáltatás
- Mobil tévézésben még elsők lehetünk