Call center 2006
2006. október 3.
Az őszi szakrendezvények sorában újdonság erejével hat az IIR október 10-ei konferenciája (2006. október 10-11., Hotel Mercure Buda), amely szektorsemleges formában mutatja be a call centerek üzemeltetése terén fennálló technológiai újdonságok alkalmazását és a bennük rejlő lehetőségeket.
A résztvevők megismerhetik a legszámottevőbb fejlesztési irányokat, trendeket, ugyanakkor a kapcsolódó szaknapon a nagy érdeklődésre számot tartó értékesítési és kintlévőség kezelési /outbound hívások/ jellemzői kerülnek bemutatásra.Részletes program és regisztráció:
http://www.iir-hungary.hu/rendezvenynaptar?id=307&PHPSESSID=e1dca9f786bc47d48b21d8088f860c16
Kapcsolódó cikkek
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Systems' Day konferencia - először
- IDC: Adattár-virtualizációs és adatközpont konferencia 2007
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- Májusban Budapest a projektmenedzsment világ fővárosa
- Valós és virtuális JavaOne a környezettudatosság jegyében
- SPSS adatbányászati és adatelemzési konferencia - ötödször