Hosszabb terméktámogatást biztosít a Microsoft kiemelt ügyfeleinek
2006. augusztus 30.
A vállalat általában egy idő után nem frissíti régebbi termékeit, így azok egyrészt nem fejlődnek tovább, másrészt biztonsági szempontból is kockázatosabbá válhatnak. A fejlesztési költségek miatt a Microsoft továbbra sem vállalhatja minden korai szoftver frissítését, ám nem túl magas összegért cserébe letölthetővé tesz egyes javításokat, fejlesztéseket. A rendszer a gépenkénti fizetés elvén működik, vagyis nem átalánydíjas, vagy fix összegű díjazásról van szó. Az egyik tipikus példa az NT 4 támogatásának folytatása. A cég kísérleti jelleggel már megkezdett egy ilyen programot, ám csak egy évre vállalata a frissítések kiadását. A cégek szerint ez túlságosan rövid idő a hosszú távú tervezéshez, így a garantált fizetős terméktámogatási időszakokat hosszabbra szabják. Az új modell nem is olyan sokára számos felhasználót érinthet, hiszen a csupán Service Pack 1-el frissített Windows XP októberben belép a programba. Jóllehet, az XP ingyenes terméktámogatási szakaszban van, már most is csak az SP1 és SP2 frissítésekkel ellátott változatoknál működik az automatikusan telepíthető frissítés rendszere.
Kapcsolódó cikkek
- Négy kritikus javítás kiadására készül a Microsoft
- Több előzetes részlet a Microsoft-frissítésekről
- A Windows-frissítőt használják ki hackerek
- 5 Microsoft biztonsági frissítés kedden
- A MS kurzorjavítás Realtek audióproblémákhoz vezethet
- Letölthető a Windows kurzorhiba javítása
- Tucatnyi Microsoft-frissítés kedden
- 8 Windows és Office javítás, köztük kritikus fontosságúak
- 7 Microsoft biztonsági frissítés
- 11 biztonsági frissítés a keddi Microsoft csomagban