Szervezeti átalakítás a NEXON-nál
2006. július 18.
A gyorsabb és személyesebb kiszolgálás érdekében ügyfélkapcsolati igazgatóságot hozott létre a NEXON. A termékekhez kötődő üzletágak eddig elkülönült ügyfélkapcsolati központjainak összevonásával létrejött új szervezeti egység célja az egykapus ügyintézés megvalósítása.
A NEXON közel 3 000 partnerét érinti a cég ügyfélszolgálati tevékenységének átszervezése. A humáninformatikai piacot vezető vállalat tavaly - túllépve a kétmilliárdos forgalmat - 24%-kal növelte bevételeit. A dinamikus bővülés mellett a NEXON az elmúlt években új termékeinek fejlesztésével párhuzamosan alakította ki az egyes - bérügyviteli, humánerőforrás-gazdálkodás, beléptető-rendszer és munkaidő-nyilvántartás - területekre specializálódott ügyfélszolgálati és tanácsadó részlegeit. "Integrált humánügyviteli rendszerünk egyre szélesebb körben való elterjedésével párhuzamosan ügyfeleink egyre több szolgáltatásunkat veszik igénybe. A kiszolgálásuk a jövőben így hatékonyabban kezelhető egy olyan szervezeti felépítés keretei között, melynek fókuszát ők, és nem a szolgáltatások képezik" - nyilatkozta Ocskay Szilárd, a NEXON ügyvezetője. A vállalatvezető szerint az átszervezés lehetővé teszi, hogy a NEXON megvalósítsa az egykapus ügyintézést, és személyesebb kiszolgálást nyújtson ügyfelei számára. A július 17-ével létrehozott ügyfélkapcsolati igazgatóság munkáját Gátfalvi Tamás partnerkapcsolati igazgató vezeti.
Kapcsolódó cikkek
- Tovább erősödött a NEXON bér-outsourcing üzletága
- Az élethosszig tartó tanulás elmélete és gyakorlata
- Felvétel indul!
- Informatikai cég az ifjúsági sportért
- Még rugalmasabb juttatások
- Grafikus bérkalkulátor a nexONBÉR honlapján
- Bérügyviteli szoftverek és e-bevallás
- Új partnerkapcsolati igazgató a NEXON-nál
- Nexon: Kétmilliárdon túl, fejlesztések előtt
- Új HR igazgató a Nexonnál