Megháromszorozódott az Apple otthoni felhasználóinak száma
2006. június 27.
Az Apple számításai szerint 2004-ben Magyarországon csak minden tizedik
Apple-vásárló volt otthoni felhasználó, míg a tavalyi évben már minden
harmadik vásárló választott otthoni használatra Apple termékeket.
Ennek a jelentős növekedésnek köszönhetően 2006. június 28-án, szerdán délelőtt 10.00 órakor nyitja kapuit a harmadik Apple Center Budapesten, a MOM Parkban. Ez az első alkalom, hogy egy bevásárló központ ad otthont egy Apple Centernek, valamint ez az első olyan Apple üzlet, mely vasárnap is nyitva tart. A bolt üzemeltetője a Starking Kft., amely már több mint tíz éve az Apple partnere. Az új üzlet bemutatóteremmel és szervizzel várja a rajongókat az otthoni felhasználóktól a professzionális szakemberekig.Az Apple termékek értékesítési volumene több mint 100%-kal nőtt Magyarországon az elmúlt évben, ami jelentősen meghaladja az amúgy is igen dinamikus világviszonylatban mért növekedési ütemet. Ez az eredmény egyebek mellett annak a stratégiai döntésnek következménye, mely szerint az Apple már nem csak a professzionális felhasználókat célozza meg, hanem legújabb termékcsaládjával olyan szórakoztató központtá kíván válni a digitális életérzés kommunikálásával, mely az otthoni felhasználók életének is részévé válik. Az iPod 2001-es bevezetése és a digitális zenei világ meghódítása volt az első látványos lépés az otthoni felhasználók kegyeiért. Ezt követte a kényelmes és egyszerű használat érdekében távirányítóval is ellátott és esztétikai élménynek sem mindennapi iMac majd Mac Mini megjelenése, valamint az iLife ’06 digitális életstílus szoftver bevezetése.
Kapcsolódó cikkek
- Környezetvédelem - Az Apple bezöldül
- Kizöldül az Apple
- Az Apple-t választotta a Sun Microsystems
- Az Apple ismét részt vesz a CeBIT-ten
- A YouTube és a Wikipedia is bekerült 2006 legnevesebb márkái közé
- Egymilliárd dollár rekord profit az Apple-nél
- Vártnál jobb lett az Apple negyedéves eredménye
- Az Apple feladta a harcot a kiszivárogtatók ellen
- Apple - 70 százalékkal nőt a számítógép-eladás
- Az Apple történetének második legnagyobb forgalmú negyedéve