BT - KDDI közös vállalat

A BT, a világ egyik legnagyobb kommunikációs megoldásszállító vállalata, és a KDDI, Japán második legnagyobb teljes körű szolgáltatást nyújtó telefonszolgáltatója ma bejelentette egy 50-50 százalék alaptőkéjű közös vállalat létrehozását. Az ünnepélyes bejelentésen Tokióban részt vett Andy Green, a Bt Global Services vezérigazgatója és a BT igazgató tanácsának vezetője, valamint Tadashi Onodera, a KDDI elnök-vezérigazgatója. A tervek szerint a közös vállalat égisze alatt a két cég egymás erősségeit hasznosítja, hogy nemzetközi menedzselt szolgáltatásokat és hálózat-központú outsourcing megoldásokat nyújtsanak japán multinacionális vállalatok részére.



Andy Green mondta: „A világ második legnagyobb piacaként Japán jó okkal foglal el előkelő helyet a BT prioritás rangsorán. Az ágazati jelentések a jelenlegi japán outsourcing piacot 90 milliárd dollárra1 becsülik, ami kétszer akkora, mint Ázsia-Óceánia többi része együtt. Továbbá, a menedzselt globális hálózati technológia kihívásai, a teljesítmény, megbízhatóság és biztonság iránti növekvő igényekkel együtt a hálózati outsourcing jelentős növekedését vetítik elő2.

„A KDDI-vel alakított közös vállalat tökéletesen alkalmas megszólítani ezt a piaci keresletet, ahol a BT hozza nemzetközi képességeit és bizonyított outsourcing eredmény-jegyzékét, a KDDI hozzájárulása pedig a helyi kapcsolatok, lehetőségek és az összpontosítás a japán piacra. A közös vállalat a BT Japan és a BT Infonet Japan meglévő ügyfeleit szolgálja ki.  Ezen kívül, a közös vállalat szolgáltatások kiterjesztett sorát hozza a Japánban székelő, nemzetközi tevékenységet folytató vállalatok előnyére.”

A közös vállalat 100 alkalmazottal indul, akiket a BT és a KDDI teljes vállalati forrása támogat, ideértve a Kutatás és fejlesztés, az IP alapú szolgáltatások, pénzügyi erősség és valódi nemzetközi skála.

Tadashi Onodera így kommentált: „Ügyfeleink jelenlegi tendenciája, hogy hálózati és IT szükségleteik kielégítésére nemzetközi megoldásokra kötnek szerződést. Biztos vagyok abban, hogy a BT nemzetközi szolgáltatásainak erőforrásait és szakértelmét harmonizálva a KDDI sokéves, japán ügyfeleinknek nyújtott hazai és nemzetközi szolgáltatási tapasztalatával egy teljesen globális megoldást eredményez, ami megfelel ügyfeleink rendkívül magas követelményeinek. Bár a BT japáni üzleti tevékenysége és forrásai átkerülnek a közös vállalathoz, a cég továbbra is nyújt közvetlenül szállítói, pénzügyi és technológiai szolgáltatásokat.”

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció