Még rugalmasabb juttatások
Közös akciót indított az Accor Services és a NEXON
2006. június 26.
Ügyfelei számára ingyenes kafetéria alkalmazást mutatott be az Accor
Services Magyarország COFFEIN2006 néven. A világ vezető
utalványforgalmazójának hazai képviselete ezzel párhuzamosan
együttműködési megállapodást kötött a NEXON-al, így a teljes körű
kafetéria megoldásra vágyó Accor-ügyfelek kedvezménnyel juthatnak hozzá
a NEXON kafetéria-portfoliójához.
Az Accor Services 2006-ban saját ügyfélkörét bevonva felmérést készített a kafetéria rendszerek ismertségéről, illetve használatáról. A kutatásból kiderült, hogy a közel 1700 válaszadó 25 %-nál működik kafetéria rendszer, mely tapasztalataik alapján hatékonyan növeli a dolgozók elégedettségét. A vállalatok több mint 80% azonban azt is kiemelte, hogy az ezzel kapcsolatos adminisztráció jelentős többletmunkát jelent a HR osztály részére – éppen ezért nagyon fontos az informatikai támogatás. Az Accor Services ennek kapcsán döntött úgy, hogy ügyfelei számára ingyenes, az éves jogszabálykövetést is tartalmazó kafetéria alkalmazást készít. A most bemutatott COFFEIN2006 segítségével az ügyfelek igényei szerint létrehozhatóak a különböző munkavállalói csoportokra vonatkozó konfigurációs változatok, és kiválaszthatók az egyes csoportok juttatási elemei. Ezen kívül az alkalmazottak e-mail címeire szétküldhetőek a személyre szóló kafetéria nyilatkozatok, melyek segítségével kiválaszthatóak a megfelelő juttatási elemek. A visszaérkező adatok automatikusan egy adatbázisba kerülnek, melyből elektronikus úton rendelhetőek meg a különböző juttatási termékek. A COFFEIN2006 arra is képes, hogy az adatokat automatikusan átadja a bérszámfejtő rendszer számára, így megkönnyíti az adminisztrációt. Teljes körű megoldás kedvezménnyel
Az Accor Services által biztosított COFFEIN2006 gyakorlati és szakmai útmutatással is ellátja az ügyfeleket, de ha a bevezetés és üzemeltetés során átfogó tanácsadásra van szükségük, akkor igénybe vehetik a NEXON kedvezményes ajánlatát. Az Accor ügyfelei számára a NEXON szolgáltatási díjaiból 15%, szoftverdíjaiból pedig 25-50% kedvezményt biztosít. A NEXON szoftverei lehetővé teszik az adminisztráció teljes körű automatizálását, a vállalat tanácsadási szolgáltatása pedig segít az ügyfeleknek, hogy olyan kafetéria rendszert alakítsanak ki, amely mind a munkavállalóknak, mind a munkáltatónak biztosítja az elvárt előnyöket. A NEXON a kedvezményen túl a munkavállalói igények felmérését, illetve helyzetértékelést, a kafetéria szabályzat kialakítását is hatékonyan elvégzi. A szolgáltatás kiterjed a kafetéria rendszer karbantartására és a dolgozói véleménykutatás eredménye alapján történő módosítására, a jogszabályváltozások követésére, vagy akár az adminisztráció kiszervezésére, így teljes körű megoldására is.
Kapcsolódó cikkek
- EDS: változás a kommunikációban
- HP virtualizáció: új szoftver és partnerprogram
- A Mail2Web.com a Microsoft Partner Programban
- Az Acer a PC piac harmadik legnagyobb gyártója
- Új pr munkatárs a Sakkomnál
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Bonyodalmak a Telenor keleti részesedéseinél
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért