Kulcsszavas eBay reklámok a neten
2006. június 12.
Az AdContext nevű rendszer az eBay tervei szerint elsősorban a blogok fenntartói körében lehet majd népszerű, hiszen a többségében mezei felhasználókból álló közösség tagjainak jól jöhet a plusz bevétel. A Google és a Yahoo egy ideje már üzemeltet kontextuális hirdetési megoldásokat a világhálón, amelyeknek egyik legnagyobb ügyfele éppen az eBay online aukciós ház. Így aztán a még nagyobb forgalom mellett nem utolsó szempont, hogy az AdContext mentesítené a céget ettől a függőségtől. Az ugyanakkor kérdés, hogy ez a fajta függetlenedés mennyire egyeztethető össze a Yahoo-val nemrégiben kötött hosszú távú együttműködési megállapodással, amelynek központi eleme éppen az online reklámozás.
Kapcsolódó cikkek
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Időjárásálló húsvétinyuszi-sírkő az eBay-en
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Tovább erősít az Adnetwork
- Reklámokra is lehet majd licitálni az eBay-en
- Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők
- A Google szállítja a hirdetést az eBay-nek
- 38%-kal több internetes reklám Amerikában