Reklámokból finanszírozott, ingyen mobilozás Amerikában
2006. május 30.
A brit Virgin Mobile mobilkonszern amerikai leányvállalata kísérleti
jelleggel beindít az Egyesült Államokban egy olyan reklámokból
finanszírozott szolgáltatást, melynek lényege, hogy az akcióban
résztvevő ügyfeleik ingyen perceket kapnak, ha beleegyeznek abba, hogy
a szolgáltató különböző hirdetéseket küldjön készülékeikre.
Mindazok, akik valamilyen multimédiás, mozgókép lejátszására is alkalmas maroktelefonnal rendelkeznek, kérhetnek rövidke 30 másodperces videóanyagokat, akiknek viszont egyszerűbb készülékük van, azokhoz SMS-üzenet formájában juttatják el a reklámokat. A kliensek azonban csakis akkor kapják meg a szolgáltatótól a jóváírást, ha SMS-ben válaszolnak egy a hirdetéssel kapcsolatos kérdésre. Havonta maximum 75 ingyen percet gyűjthetnek be a felhasználók.Howard Handler, a Virgin Mobile tengerentúli marketingigazgatója elmondta, hogy ügyfeleik nagy része fiatalkorú, akik korlátozott anyagi lehetőségeikből kifolyólag keveset telefonálnak, és vállalatuk az új akció által ezen próbál most változtatni.
A szolgáltató képviselőinek bejelentéséből kiderül, hogy az első reklámozók között szerepelnek például az üdítőitalokat gyártó Pepsi valamint a Microsoft szoftveróriás Xbox-részlege is.
Kapcsolódó cikkek
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Tovább erősít az Adnetwork
- Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők
- Kulcsszavas eBay reklámok a neten
- 38%-kal több internetes reklám Amerikában
- Formálódó Microsoft - Time Warner összefogás a Google ellen a hirdetési piacon
- Harmadával nőtt a webes reklámokra költött pénzösszeg