Műszaki igazgatóval dolgozik az Algotech

Az Algotech, a kelet-közép-európai térség első regionális contact center szállítója, új pozíciót hozott létre, hogy hatékonyabban szolgálja ki ügyfeleit. A műszaki igazgató feladata az implementációs és karbantartási csapat irányítása, illetve a projektek szakmai felügyelete. A pozíciót május 15-től az Algotech eddigi projektmenedzsere, Mester Tibor tölti be.
Mester Tibor 2000-ben contact center szakértői munkakörben kezdett el dolgozni az Algotech jogelődjénél, a Geomant Kft.-nél: egy-egy projektnél az igényfelméréstől kezdve a fejlesztésen át a tesztelésig és oktatásig minden részfeladat az ő felelősségi körébe tartozott. A Geomantnál tizennégy - főként külföldi - ügyfélszolgálat megújításában vett részt, köztük a magyar Matáv, a cseh Erste Bank, a szerb Telecom Srbija, a török Turkcell és a brit Barclays Bank contact centerénél. 2005-ben, a HWSW üzletfejlesztési igazgatójaként eltöltött egy év után, visszatért az akkor már Algotech néven működő cégbe. Az Algotech projektmenedzsereként az ő nevéhez fűződött többek között a Magyar Posta Biztosító, a Vodafone, a Genpact és a Tigáz contact centereinek felállítása. Május 15-től Mester Tibor az Algotech műszaki igazgatója.

Mester Tibor a Budapesti Műszaki Egyetem gépészmérnöki karának informatika-mechatronika szakán végzett. Több publikációja jelent meg a genetikus algoritmusok és fuzzy rendszerek témakörben. Mester Tibor anyanyelvi szinten beszél szerb-horvátul, felsőfokon angolul.

  • Az Algotech a kelet-közép-európai térség első regionális contact center szállítója, a régióban az Avaya Inc. legnagyobb hivatalos viszonteladója. Az Algotech robusztus, de egyben rugalmas távközlési és ügyfélkapcsolati rendszereket szállít. Megoldásai konvergens - azaz a hang- és adatátvitelt azonos módon kezelő - infrastruktúrát biztosítanak, melynek használata hatékonyabb ügyfélkapcsolatokat tesz lehetővé. Az Algotech a helyi igények pontos ismeretére támaszkodva regionális vezető szerepre tör Kelet-Közép-Európában.
Az Algotech elsősorban Avaya technológiára épülő contact centereket szállít, az Altitude Software alkalmazásaival azonban más távközlési platformokhoz illeszkedő megoldásokat is kínál. Teljes kiépítésű contact center megoldásainak szállításakor emellett számos más multinacionális és hazai beszállítóra támaszkodik.

Bár az Algotech fiatal vállalat, az iparágban mégis nagy múlttal rendelkezik. 2000-ben az Avayából kivált mérnökök alapították meg a Geomant Call Center Solutions nevű céget, amely elsősorban call center implementációs mérnöki szolgáltatásokat nyújtott. 2003-tól Avaya termékek viszonteladásába fogott a vállalat, és felmerült az igény, hogy különválasszák a viszonteladói és a beszállítói szolgáltatásokat.

Az Algotech 2005. szeptember 1-jén jött létre, amikor egyesült a magyar Geomant viszonteladói üzletága, a cseh 1Tel, a román Lucas és az új vállalat nevét adó szerb Algotech. Ezzel egy időben alakult meg az Algotech Lengyelország is. A vállalat központja Budapesten van, további irodái Varsóban, Prágában, Pozsonyban, Bukarestben és Belgrádban találhatók. Az Algotechnél több, mint hetven szakember dolgozik.

Az Algotech és jogelődjei több mint 200 contact center létrehozásában vettek részt Európa-szerte. Az Algotech által szállított contact centereket használja többek között a Generali-Providencia, a HVB, a Genpact, a Tigáz, a Dégáz, a Magyar Posta Biztosító, az Invitel, az Enternet, az OBI, a Transcom és a DHL.

Az Algotech és jogelődjei 2005-ben 5,6 millió eurós árbevételt értek el a régióban. A vállalat magánszemélyek tulajdonában van.
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció