A T-Mobile az ügyfélszolgálaton akar spórolni
2006. május 23.
A T-Mobile német mobilszolgáltató az egyre keményebb verseny miatt csökkenti az ügyfélszolgálati központok kiadásait: a tervek szerint 2007-ben és 2008-ban csökkentik a dolgozók műszakpótlékát, és a béreket 2009-ig befagyasztják, közölte a T-Mobile illetékese a dpa-AFX hírügynökséggel.
Ez lehetővé teszi, hogy ne kelljen ügyfélszolgálati központokat bezárni, s 2009-ig nem lesz leépítés. A vállalat kilenc ügyfélszolgálatánál 2500-an dolgoznak, s a T-Mobile vezetése szerint a bérek 30 százalékkal magasabbak, mint a versenytárs Vodafone-nál.A ver.di szakszervezeti szövetség megvizsgálja a társaság vezetésének ajánlatát - közölte szóvivőjük. A T-Mobile vezetése május végi határidőt szabott a megállapodásra, s ha nem tudnak megegyezni, akkor az ügyfélszolgálatot kiszervezik a Deutsche Telekomon belül.
Kapcsolódó cikkek
- T-Mobile szélessávú 3G/HSDPA hálózat már 41 városban
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- A T-Mobile is idő előtt bevezeti az alacsonyabb roaming díjakat
- Budapest lesz az év első élő, 'electronic beats' zenei programjának házigazdája
- Még egyszerűbb SMS-ben lottózni
- A cégek nagy részének nincs hosszú távú mobilinformatikai stratégiája
- A bizalmat leginkább élvező mobilszolgáltató
- Mobiltelevíziós teszt az Antenna Hungária és a T-Mobile közreműködésével
- T-Mobile: még több internet változatlan áron
- vidUP: indul a magyar mobilvideo-megosztó portál