BT: Konvergált vezetékes-mobil szolgáltatás a BT-től

A BT Fusion, az egyéni fogyasztók és kisvállalkozások intelligens vezetékes-mobil telefonjának sikeres bevezetése után a BT bejelentette nagyvállalatok és multinacionális cégek részére tervezett újító, konvergált vezetékes-mobil szolgáltatás bevezetését Nagy-Britanniában és azon kívül is. Az új megoldás a WiFi-t használja a vezetékes hálózat interfészének a kulcshelyeken, mint pl. az iroda, otthon, és a BT Openzone pontjai.
Az új vállalkozói megoldás egy szolgáltatáscsomag része lesz, ami nagyvállalatoknak kínál lehetőséget vezetékes és mobilszolgáltatásuk összehangolására, és közös alkalmazások és hívás jellemzők futtatására egy integrált szélessávú IP hálózaton keresztül. Az ügyfelek számára mindez megnövelt termelékenységhez és a kommunikációs költségek csökkenéséhez vezet.

Steven Evans, a BT vezeték nélküli szélessávért és a jövő termékeiért felelős vezetője mondta: „Nagyvállalati ügyfeleink elmondták, hogy mit szeretnének, mi pedig meghallgattuk őket. Az új szolgáltatás a vezeték nélküli szélessáv képességeit hasznosítja az ügyfél meglévő vezetékes infrastruktúráján, a BT 21. Század Hálózatán és Wi-Fi/GSM üzemmódú új generációs mobiltelefonokon. Fejlesztési partnerünknek az Alcatelt választottuk, mivel közös munkánkból a BT Fusion-nal kapcsolatban jelentős tapasztalatot szereztek a vezetékes-mobil konvergenciájáról, és szintén dolgoztak a 21CN hálózatunk fejlesztésén, ami ennek a megoldásnak alapvető eleme.”

Monika Mauer, az Alcatel vezetékes megoldások divíziójának elnöke mondta: „ A BT most is pontosan azt nyújtja vállalati ügyfeleinek, amire szükségük van: egy konvergált, költséghatékony szolgáltatást, lehetővé téve a munkatársaknak a kapcsolatot, bárhol legyenek is.  Eddigi szerepünkből következően, miszerint elsőként integráltuk a Fusiont, és szorosan együttműködtünk a 21. Század Hálózatán, örömmel dolgozunk együtt a BT-vel, hogy a vezetékes-mobil konvergencia valósággá váljon a BT vállalati ügyfeleinek.”

François Barrault, a Bt International elnöke mondta: „A BT egyértelműen vezetővé vált a konvergens kommunikáció és az IT által teremtett új piacon. Tudásunkat és tapasztalatunkat felhasználva biztosítjuk, hogy ez az új innovatív szolgáltatás csökkentse a kommunikáció összetettségét, ugyanakkor javítsa az alkalmazottak hatékonyságát és az üzleti produktivitást.”

A BT a következő hónapokban építi ki a megoldást, és 2007 elején a vállalati ügyfeleknél megkezdi a kísérleti megvalósítást. Az új szolgáltatás az „Enterprise FMC” nevet kapta, és újabb bizonyítéka a BT stratégiájának, hogy ügyfeleinek biztosítsa a kényelmet, a költségek csökkentését, valamint az elérhető legjobb kapcsolatot saját vállalati információikhoz és alkalmazásokhoz, bárhonnan és bármikor.  Az alkalmazottaknak nem lesz szükségük mobiltelefonra, adattovábbító eszközre és vezetékes telefonra, mivel minden megoldható lesz egyetlen, alközpont (PBX) funkcióval rendelkező készülékkel otthon, az irodában és a BT Openzone pontjain, ráadásul a normál mobiltelefon minden előnyével.

A BT 21. Század Hálózatával való kapcsolat lehetővé teszi a hívások intelligens irányítását. A felhasználó naptárából vett információk átirányításával a rendszer biztosítja, hogy például ha a felhasználó tárgyaláson van, minden bejövő hívást automatikusan egy postafiókra továbbít, a tárgyalás végeztével pedig visszatér normál üzemmódra. Hasonlóan, bizonyos előre kiválasztott hívókat lehet közvetlenül a felhasználóhoz irányítani, vagy a cégnél egy másik, előre kiválasztott munkatárshoz.

A BT és az Alcatel szerződése felöleli az új szolgáltatás fejlesztését, tesztelését és elindítását. A BT párhuzamosan számos kettős üzemmódú (dual mode) mobil készüléket tesztel, és már előrehaladottak a gyártókkal folytatott párbeszédek a bevezetésre szánt készletekről.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció