Új rendszer-menedzsment eszköz a Delltől
2006. május 15.
A Dell bevezetett egy kiváló rendszer-menedzsment eszközt, amely
lehetővé teszi, hogy a hardver és szoftver irányítása a Dell Precision
munkaállomásokon, Latitude hordozható számítógépeken és OptiPlex
asztali számítógépeken egyetlen önálló, intuitív konzolon keresztül
történjen.
Az Open Management Client Administrator 3.0, melyet a Dell az Altiris-szal közösen fejlesztett ki, egy integrált termékberendezés, amely a rendszerarculat létrehozását, szerkesztését, másolását és közvetett telepítését biztosítja. Az ajánlat egy sor egyéb tulajdonságot is tartalmaz, a rendszerek telepítésétől és áthelyezésétől kezdve a hardver és szoftver információk leltározásáig.A szolgáltatás lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy egy biztonságos, felhasználóbarát web felületen keresztül konfigurálhassák BIOS beállításaikat, elvégezhessék szoftverelosztásukat, megjeleníthessék hardver státuszukat, valamint felmérhessék a hálózati kliensek rendszerét.
Kapcsolódó cikkek
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Dell Santa Rosa ultra-hordozható noteszgép
- A Dell 8 ezres leépítésre készül
- 10 százalékos elbocsátás a Dellnél
- Mégis kémkedett a Dell után a HP?
- Mától kaphatók a Dell Linux PC-k
- Dell játék PC felgyorsított Intel processzorral
- A Dell is csatlakozott a Microsoft és a Novell együttműködéséhez
- Múzeumban az ős-Dell
- Három új Dell Latitude noteszgép