Ronaldinho lett a Lenovo márka nagykövete
2006. május 2.
A Lenovo együttműködési megállapodást kötött a spanyol FC Barcelona
futballcsapatával és annak szupersztárjával, Ronaldo de Assis
Moreirával, ismertebb nevén Ronaldinho Gauchoval. Ronaldinho a jövőben
a Lenovo márka nagykövete lesz világszerte.
A FIFA által az elmúlt két évben az év játékosának választott Ronaldinho, jelenleg a Barcelona csapatát és a brazil válogatottat erősíti, amely világbajnoki címének megvédésére készül a június 9-én kezdődő Labdarúgó Világbajnokságon. Ronaldinho világszerte szerepelni fog a Lenovo marketingkampányában és a nemrég bemutatott Lenovo márkájú laptopok és asztali PC-k promóciós tevékenységében.
A technológia és a sport kapcsolatát erősítve a Lenovo az év elején megállapodást kötött az Olimpiai Játékok támogatásáról. A Lenovo több mint 6000 számítógép-rendszerével támogatta a 2006-os Torinói Téli Olimpiai Játékokat, ahol hibátlanul teljesített e szerepkörben. A világ harmadik legnagyobb PC vállalata bizonyította felkészültségét, hogy világszinten is minden helyzetben megállja a helyét, valamint ki tudja szolgálni a legszélesebb körű igényeket is kiváló minőségű termékeivel és megbízható ügyfélszolgálatával.
Kapcsolódó cikkek
- Az olasz Telsey távközlési cég magyarországi képviseletet nyit
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- EDS: változás a kommunikációban
- HP virtualizáció: új szoftver és partnerprogram
- Dollármilliárdos Microsoft-Lenovo szoftverüzlet
- Az Ügy: A Magyar Telekom a non-profit alapítványokért
- Közös Microsoft-Lenovo kutatólaboratórium Kínában
- Új fogyasztói üzletággal erősít a Lenovo
- Forma 1: Az AT&T Williams fő szponzora a Lenovo lesz
- 300 millió Lenovo részvényt adott el az IBM