Tovább nőtt a Sony adózott vesztesége, megugrott az üzemi eredmény
2006. május 2.
Tovább nőtt a japán Sony szórakoztató elektronikai konszern adó utáni
vesztesége a január-március közötti időszakban, elsősorban az
átszervezésekkel járó tetemes kiadások miatt. Az értékesítés azonban
nőtt: többet adtak el a síkképernyős televíziókból, illetve más
elektronikai termékekből.
Az adó után veszteség 66,5 milliárd jenre(581 millió dollárra) nőtt az első negyedben az egy évvel korábbi 56,5 milliárdról. Az árbevétel 8,7 százalékkal 1,85 ezer milliárd jenre emelkedett a tavaly első negyedévi 1,70 ezer milliárdról. A márciussal végződött egész évben nyereséget mutatott a cég, bár 25 százalékkal kevesebbet, mint egy éve: a mérleg szerinti eredmény, 123,62 milliárd jenre esett 163,84 milliárdról. Az üzemi eredmény viszont 68 százalékkal nőtt 191,26 milliárdra 113,92 milliárdról. A csoport szintű árbevétel 4,4 százalékkal 7,48 ezer milliárd jenre emelkedett 7,16 ezer milliárdról.
Kapcsolódó cikkek
- Sony: vártnál nagyobb veszteség, pozitív kilátások
- Visszavonul a PlayStation atyja
- Kereszt-licencelési megállapodás zárja le a Sony-Kodak pert
- Indulhat a Sony tv-beruházása Nyitrán - a Samsung is érdeklődik
- A Sony második negyedéve: nagy visszaesés a tápegységek miatt
- 62 százalékkal csökkentette profit-előrejelzését a Sony
- A Sony televízió-gyárat létesít Szlovákiában
- Az EU Elsőfokú Bíróság semmissé nyilvánította a Sony BMG egyesülést
- 24,5 százalékkal csökkent a Sony nyeresége
- Meghosszabbítja együttműködését az IBM, a Toshiba és a Sony