CEBC: konferencia crm/call center témában
2006. április 25.
Április 25-én a budapesti Hotel Marriottban tartották meg a CEBC által rendezett III. CRM/Call Center Konferenciát.
Napjainkra a piac diktálta igények egyre inkább rászorítják a különféle vállalkozásokat az ügyfelek minél részletesebb és mindig naprakész tájékoztatására. Az első lépéseket már Magyarország is megtette: kiemelt prioritással szerepel a különböző CRM-rendszerek kialakítása a banki és a telekommunikációs szektor vállalatainál, ezek az iparágak már sikertörténetekkel is büszkélkedhetnek. A mai konferencia előadói többek között arra keresték a választ: hogyan kell elindulni egy ilyen rendszer kialakításkor, mire figyeljünk és kihez forduljunk; milyen előnyökkel és milyen plusz feladatokkal jár a jól működő CRM; mikor és miért érdemes a vállalati CRM-rendszert outsourcingnak alávetni; a magyar CRM-piacon az uniós csatlakozás támasztotta követelményekre figyelve, a közüzemi szektornak hogyan kell felzárkóznia a CRM-rendszereket alkalmazók sorába. A konferencia moderátora Ilosvai Péter, a T-Systems Hungary Kft. ügyvezető igazgatója volt.Bevezetőjében a szakember felhívta a figyelmet rá, hogy a crm kulcsszavait - versenyképesség, költségcsökkentés, bevételnövelés, ügyfélelégedettség - mindig szem előtt kell tartani. Továbbá vigyázni kell, hogy a sok, önmagát crm-fejlesztőnek valló specialista közül a valóban jókat válasszuk ki. További fontos figyelembe veendő funkciók: méretgazdaságosság, a szinte legfontosabbnak tűnő ún. "business case" készítése, a megfelelő rendszerintegrátor kiválasztása, a bevezetésben a fokozatosság elvének szem előtt tartása, valamit az iparági specialitást integráltan tartalmaó ún. "best practice" alkalmazás használata.
A konferencián többek között a következő előadások hangzottak el: A CRM kiszervezés gyakorlata, szintje, főbb sikerkritériumai (Kiss Tibor - T-Systems Hungary Kft.); Operatív CRM-rendszer banki értékesítési folyamat támogatására - az üzleti igények és a válasz (Gödry Zsolt és Orosz Tamás, Hewlett-Packard Magyarország Kft.); A CAS GenesisWorld új világa (Kovács Krisztina kereskedelmi vezető, Pentatrade Kft.); Ügyfelek panaszainak hatékony kezelése, avagy "end-to-end" incidens-menedzsment és eredményei a T-Mobile-nál (Szelényi Csaba - T-Systems Hungary Kft.); Céltudatos ügyfél tapasztalat (Gáti András -- AmDocs).
Az idei, immár harmadik crm/call center konferencia eseményeit több mint ötven résztvevő követte végig, akik leginkább a nagyobb multinacionális cégek magyarországi leányvállalatait képviselték. A hazai kis- és középvállalkozások és állami intézmények képviselői még mindig nagyon kis számban érdeklődnek az ilyen témájú szakmai események iránt.
Kapcsolódó cikkek
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Systems' Day konferencia - először
- IDC: Adattár-virtualizációs és adatközpont konferencia 2007
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- Májusban Budapest a projektmenedzsment világ fővárosa
- Valós és virtuális JavaOne a környezettudatosság jegyében
- SPSS adatbányászati és adatelemzési konferencia - ötödször