Regionális marketingkommunikáció az Algotechnél
2006. április 3.
Az Algotech, a közép-kelet-európai térség első regionális contact
center szállítója, új pozíciót hozott létre, hogy Budapestről
koordinálja öt közép-kelet-európai leányvállalatának
marketingkommunikációs tevékenységét. A regionális
marketingkommunikációs menedzser fő feladata, hogy egységes és hatékony
marketingkommunikációt honosítson meg a magyarországi,
szerbia-montenegrói, csehországi-szlovákiai, lengyelországi és romániai
Algotech irodákban. A pozíciót március elsejétől Kővári István tölti be.
Kővári István az elmúlt két évben a Morpho Communications account managereként dolgozott, és felelős volt többek között az F-Secure Corporation, az American Power Conversion, a 2F 2000 Kft. és az Albacomp Rt. magyarországi PR-tevékenységének kidolgozásáért és megvalósításáért. Korábban szabadúszó újságíróként működött, előtte pedig az EMI és az UCMG hanglemezkiadóknál dolgozott PR és marketing területen. Kővári István filozófiai tanulmányokat folytatott az ELTE-n, jelenleg a Budapesti Kommunikációs Főiskola kommunikáció szakán tanul.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezetők irányítják a magyar Avnetet
- Lehetőség vagy kényszer? - Interjú Szűcs Zoltánnal, az AAM vezérigazgatójával
- EDS: változás a kommunikációban
- Új pr munkatárs a Sakkomnál
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Peter Löscher a Siemens új elnök-vezérigazgatója
- Új ügyvezető az EMC Magyarországnál