Együttműködési megállapodást írt alá a Mindentudás Egyeteme és a Budapesti Kommunikációs Főiskola
2006. február 1.
Rendhagyó és egyedülálló együttműködési megállapodást írt alá a Mindentudás Egyeteme és a Budapesti Kommunikációs Főiskola 2006. február 1-jén 11 órakor a főiskola újonnan átadott uniós forrásból épült központjában.
A sajtótájékoztatóval egybekötött rendezvény célja az volt, hogy a két intézmény között megszülessen az a többéves, stratégiai együttműködés, melynek keretében a Mindentudás Egyeteme felsőoktatásban tanuló hallgatónak biztosít szakmai gyakorlati lehetőséget értékteremtő és -megőrző munkája során.A szakmai munka arra szolgál, hogy az info-trade, vagyis az érték alapú tudás forgalmazásának magyarországi gyakorlatába érdemlegesen bepillantást nyerjenek a felsőoktatási hallgatók. A magyarországi tudásmenedzsmentnek még csak most kezd kialakulni a kultúrája, szakembergárdája.
"Ez a megállapodás abban segít, hogy az elméletben tanultakat alkalmazva, valódi kihívásoknak feleljen meg a jövő generációja. Egyben egyedülálló, hogy már a legkiválóbb 5-6. szemeszteres hallgatók részt vehetnek a programban" - hallhattuk Vass Lászlótól, a Budapesti Kommunikációs Főiskola főigazgatójától.
Fábri György, a Mindentudás Egyetemének tudományos igazgatója kijelentette, hogy mivel "Van egy jó tartalmi alapunk, tudásbázisunk, kialakított brand, miért ne vinnénk tovább a programot. Új lesz az előadások helyszíne, illetve további termékek létrehozását tervezzük az idén. Többek között DVD kiadást, mely az előadások digitális lexikonná való átalakítását jelentené egyéb interaktív elemekkel kiegészítve; virtuális enciklopédiát közel 4000-5000 illusztrációval; nemzetközi megjelenést a berlini Magyar Ház vendégeként, Budapesten pedig Európai Uniós kitekintésű Nyári Egyetemet. Természetesen mindezen termékek létrehozásában, megvalósításában számítunk a Budapesti Kommunikációs Főiskola hallgatóinak együttműködésére is."
A mai napon aláírt megállapodás a következő területekre terjed ki:
- Mindentudás Egyeteme marketing, amely a Budapesti Kommunikációs Főiskola Gazdálkodási és menedzsment szakának hallgatóit képezi;
- Előadások szervezése, amely a Kommunikáció és médiatudomány, valamint a Közszolgálati szakok hallgatóit érinti;
- Nemzetközi kapcsolatok működtetése területen pedig a Nemzetközi gazdálkodás szak hallgatói vesznek részt.
Kapcsolódó cikkek
- Megalakult az Észak-alföldi Informatikai Klaszter
- Kutatási együttműködés a Ricoh és az MTA SZTAKI között
- Három osztállyal indul ősztől az Első Magyar Webgazdasági Szakközépiskola
- SAP: kompetencia-központ a Debreceni Egyetemen
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Nemzetközi díjat kapott a Csodafa és Sulinet Digitális Tudásbázis
- Kiemelkedően jó Grepton eredmények a Microsoft támogatási pályázatán
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- GTS-Datanet pályázat a jövőről, diákoknak
- SharePoint portál az ELTE-n