Az SAP CRM megoldásának legújabb változata értékes előnyöket ígér

Az SAP bejelentése szerint egyre több ügyfél használja a különböző ágazatokban a mySAPTM CRM ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás legújabb változatát üzleti növekedése ösztönzésére és a végfelhasználói szintű produktivitás fokozására az értékesítés, a szolgáltatások és a marketing területén.
A közelmúltban egyebek mellett a Whirlpool Corporation, a Bluefin Solutions és a Purdue University is ezt a szoftvert választotta a hatékony ügyfélinformáció-gyűjtés, a megalapozottabb döntéshozatal és pontosabb előrejelzés-készítés támogatására.

A Whirlpool Corporation a vevőszolgálat ésszerűsítésével fokozza ügyfelei lojalitását

A háztartási berendezéseket gyártó Whirlpool elsőként az Egyesült Királyságban vezeti be a mySAP CRM-et szervizüzletágánál ügyfélkapcsolatai erősítésére. Korábban a termékhibát bejelentő vagy javítást megrendelő ügyfelek a cég forródrót-szolgálatát hívták, amely a lakhelyükhöz legközelebbi szervizpartnerhez irányította őket. A partnerek ezt követően önállóan egyeztették a szerviz legalkalmasabb időpontját az ügyféllel. A mySAP CRM új SAP® Interaction Center alkalmazásával a Whirlpool maga felügyelheti és tarthatja kézben az ügyfelekkel kapcsolatos összes interakciót. A cég call center kezelői egy központi munkaszervező megoldásba naplózzák a reklamációkat. A partnerek ezután az interneten keresztül bárhonnan hozzáférhetnek a rendszer által automatikusan generált munkamegrendelésekhez.




 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció