Startjel a start-upoknak

November 20-ig lehet jelentkezni a januári Prím Net Economy Workshopra, amelynek célja, hogy főként az internetes világ start-up vállalkozásai találkozhassanak potenciális partnereikkel, a befektetőkkel, kialakulhasson az a típusú üzleti együttműködés, amely visszaigazolja azt a jogos hitet, hogy egy internetes év egyenlő öt klasszikus gazdasági esztendővel.
Ahhoz, hogy a cégek valóban megötszörözzék növekedésük ütemét, szükség van katalizátorokra. Ilyen katalizátor Nyugat-Európában a NEW, amely a Net Economy Workshop elnevezésből kapta a rövidítést. A hálózatba jelenleg csak nyugat- és észak-európai városok tartoznak (Berlin, London, Párizs, Milánó, Genf, Stockholm, Amszterdam, Brüsszel, Frankfurt, Barcelona), s jövőre indul meg a terjeszkedés térségünkben, éppen a budapesti rendezvény az első állomás, s három budapesti workshop után, ha a siker itt is hasonlít majd a nyugatihoz, terjeszkedik tovább a hálózat Zágráb, Ljubjana, Prága, Varsó felé. A siker mérőszáma a pénz, 12 hónap alatt a NEW keretében 170 millió svájci frankot (azaz 120 millió dollárt, vagy 27,2 milliárd forint) kockázati tőkét sikerült az induló cégek rendelkezésére bocsátani.

A Net Economy Workshop fennállása óta a következő témákban tartott roadshow-kat Nyugat-Európa-szerte: Elektronikus kereskedelmi eszközök; Internetes tartalmi szolgáltatók; A televízió és az internet összefonódása; Elektronikus közösség: kulcs a virtuális marketinghez. 1999. október elején, a négyévenként megrendezett genfi Telecom-világkiállítással egy időben került sor a Net-Banking témában járatos Start-up internet cégek bemutatására. Eddig 32 európai úttörő vállalkozás mutatkozhatott be a médiának, a befektetőknek és a szakmai partnereknek, és ez a szám az év végéig mintegy 50-re bővül majd. Ebből a félszáz cégből hozza el a Prim-NEW 2000 januárjában Budapestre a legdinamikusabbakat. Akar velük találkozni, megismerkedni, üzletre lépni?

A NEW-nak máris nagyon lojális és jól megcélzott közönsége van Európában, amelynek egyharmada befektetőkből; egyharmada a TOP 500 és egyharmada internetes cégekből áll. A rendezők elsősorban olyan magyar gazdasági partnerekkel kívánnak együttműködni az első budapesti roadshow-k megszervezésében, amelyek stratégiai előnyre kívánnak szert tenni azáltal, hogy elsőként ismerhetik meg és vezethetik be a magyar piacra az igen magas üzleti potenciállal rendelkező európai internetcégeket, esetleg saját szolgáltatásaikat kívánják még jobban megismertetni a roadshow-n jelen levő médiumokkal, illetve egyedülálló személyes kapcsolatrendszert óhajtanak kiépíteni közeljövőnk „internetüstököseivel”. A legelső (január 24-i) közép-európai internet-roadshow-ra 1999. november 20-ig lehet jelentkezni. A bemutatókon részt vehetnek olyan most induló vállalatok is, amelyek különleges internet-célirányú tudással, szolgáltatással, illetve termékcsaláddal rendelkeznek. Ezek a start-up cégek a tech@dvpa.ch e-mail címre küldhetik jelentkezésüket. A magyarországi szponzorok (internetes hozzáférés- és tartalomszolgáltatók, informatikai és telekommunikációs cégek, médiumok) a genfi Delta Vision, Producteurs Associés kommunikációs ügynökségnél jelentkezhetnek, e-mailen: info@dvpa.ch.

Az Internet Műhely kiemelt szponzorainak a szervezők különleges helyet biztosítanak az eseményt megelőző feltáró tevékenységben, szervezésben és reklám-kommunikációban, a roadshow konkrét lebonyolításában, valamint azt követően a start-up cégek technológiáját integráló, partneri, illetve befektetési együttműködésekben, hogy maximálisan lehetőségük nyíljon az akció felkarolásából fakadó összes gazdasági és PR-előny kiaknázására. Az Internet Roadshow kéthavonta ismétlődő mivoltából fakadóan az esemény házigazdáinak lehetőségük nyílik egyre kevesebb befektetéssel egyre több közvetlen és közvetett, anyagi, illetve erkölcsi jellegű hasznot termelni. A fenti e-mail címek mellett a Prím Információtechnológiai Kft. telefonszámain is tudnak felvilágosítást adni, illetve rövidesen a www.prim.hu/new oldalon részletesebben is elolvasható a Prím Network Economy Workshop célja, küldetése. A szervezők várják a gyémánt, zafír, arany, ezüst és bronz kategóriájú támogató partnerek, valamint magyar, illetve a közép-európai régió internet start-up cégeinek jelentkezését 1999. november 20-ig. A. Borkai, Journ. RP – Genf (326-2816, illetve +4179/679-8901/gsm)

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció