Tovább bővíti szolgáltatási szektorát az IBM Magyarország
2005. október 19.
A tavasszal bejelentett hétszáz munkahely betöltésével további néhány száz munkaerőt keres az IBM Magyarország, hogy ezáltal is bővítse itteni szolgáltatási üzletágát (Global Services - Székesfehérvár; International Shared Service Center - ISSC - Budapest), jelentette be ma sajtótájékoztatón Paál Péter, az IBM Magyarország vezérigazgatója. Elsősorban kiváló angol nyelvtudással rendelkező közgazdasági végzettségű diplomásokat keresnek. Az itteni ISSC központ egyike a világ 44 országában működő hasonló átfogó feladatokat ellátó IBM szolgáltatói centrumoknak.
Christoph Bibon, az IBM budapesti ISSC központjának igazgatója elmondta, öt területen nyújtanak nemzetközi szolgáltatásokat: szállítói számlakezelésben, globális beszerzési ügyekben, az emberi erőforrás-kezelés támogatásában, ügyfélkapcsolat kezelési (CRM) feladatok megoldásában, illetve a legújabban globális finanszírozási ügyekben. Mind az öt területen szélesíti tevékenységét az IBM, és ehhez vesznek fel újabb munkatársakat.Az ISSC központban dolgozó munkatársak a legkorszerűbb IBM munkaállomásokat, illetve IBM notebook gépeket, továbbá IP-telefónia rendszert használnak munkájuk során. A központ redundáns szélessávú összeköttetésen, integráltan kapcsolódik a globális IBM hálózathoz, illetve a Magyarországon található más fontos IBM telephelyekhez.
Kapcsolódó cikkek
- IBM: SOA témájú nemzetközi konferencia Budapesten
- Cell Broadband Engine technológia oktatása a BMF-en
- Jó lesz-e útdíjat szedni a budapesti belvárosban?
- Forgalomszervezés Stockholmban IBM megoldással
- IBM TotalStorage tárolórendszeren a Démász ügyféladatbázisa
- IBM: A schweinfurti gyártás Magyarországra kerül
- IBM élettudományi konferencia Budapesten - másodszor
- Átadták a Linux 48 IBM szoftverprogramozási bajnokság díjait
- Elstartolt a Linux 48 - IBM Szoftver Programozói Bajnokság 2005
- IBM a Red Hat Linuxról: Új mérföldkő a vállalati Linuxban